Ik heb een
-AMD ATHLON XP2400+ (niet overgeklocked
-Elitegroup k7vta3v5.0g mainboard
-Club 3d Radeon 9200 256mb vidkaart
-768MB DDR 266 werkgeheugen van MDT (1x256 1x512)
-2x 80GB WDC HD's
Ineens sinds dinsdag crashen mijn games als ik ze speel na een tijdje, je weet niet wanneer maar ze crashen altijd.
En dan bedoel ik een freeze, waar de enige redding de reset knop is
eerst bij bijvoorbeeld het spel Counter-Strike dat ik veel speel crashde hij elke 5min, soms zelfs al bij de serverbrowser ingame
maar ook ut2004 crashd, hoewl dat wat langer duurt.
Na een volledige formatatie van C: heb ik het probleem nog steeds alleen midner vaak
, maar het blijft wel, en voor dindsag heb ik dat nooit gehad. maar het gebeurt alleen ingame, niet als ik gewoon bezig ben met forums etc.
kan iemand mij helpen? na het versturen van dit bericht lijkt het mij ineens dat het misschien aan de video kaart ligt, maar waarom dan ineens nu? nieuwste catalysts zijn geinstalleerd.
plz help me, MVG Roy T.
-AMD ATHLON XP2400+ (niet overgeklocked
-Elitegroup k7vta3v5.0g mainboard
-Club 3d Radeon 9200 256mb vidkaart
-768MB DDR 266 werkgeheugen van MDT (1x256 1x512)
-2x 80GB WDC HD's
Ineens sinds dinsdag crashen mijn games als ik ze speel na een tijdje, je weet niet wanneer maar ze crashen altijd.
En dan bedoel ik een freeze, waar de enige redding de reset knop is
eerst bij bijvoorbeeld het spel Counter-Strike dat ik veel speel crashde hij elke 5min, soms zelfs al bij de serverbrowser ingame
maar ook ut2004 crashd, hoewl dat wat langer duurt.
Na een volledige formatatie van C: heb ik het probleem nog steeds alleen midner vaak
kan iemand mij helpen? na het versturen van dit bericht lijkt het mij ineens dat het misschien aan de video kaart ligt, maar waarom dan ineens nu? nieuwste catalysts zijn geinstalleerd.
plz help me, MVG Roy T.