Windows Media Connect

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19
Sins gister is te downloaden via Windows Update, de volgende functie genaamd:

Windows Media Connect

Microsoft Announces Windows Media Connect Technology,
Enabling Seamless Media Transfer Between Windows
XP-Based PCs and Consumer Electronics Devices.

Helaas nog ik geen Nederlandse uitleg over deze nieuwe feature binnen XP-SP2.

control alt oeps deleted

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En toen? :)

Hier vind je wat reviews: http://www.stargeek.com/item/58599.html

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit lijkt me meer iets voor [rml]RobIII in "[ Windows Media] Windows Media Player 10 ..."[/rml] ??

En hoewel ik het nog niet heb gebruikt, volgens mij is dit een aardige omschrijving:
http://www.microsoft.com/...l/mp10/devicesupport.aspx

Toch niet :Y)

Uit de help:
Inleiding tot Windows Media Connect
Met Microsoft® Windows® Media Connect kunt u de digitale mediabestanden op uw computer delen met de ontvangers voor digitale media (ODM's) die zijn aangesloten op uw thuisnetwerk.

Ontvanger voor digitale media is een term waarmee een scala aan elektronische consumentenartikelen wordt aangeduid. Hiermee wordt een apparaat bedoeld waarmee u uw digitale media kunt afspelen (zoals de bestanden met digitale muziek, video's en foto's op uw computer) in elke willekeurige kamer in uw huis, zelfs in een kamer waarin geen personal computer staat.

ODM's bestaan in een groot aantal verschillende afmetingen, vormen en configuraties en worden geleverd door verschillende fabrikanten. Afhankelijk van het model is het mogelijk dat het apparaat alleen audio, audio en video, of audio, video en foto's kan afspelen/weergeven. Sommige ODM's beschikken over geïntegreerde displays, andere ontvangers moeten worden aangesloten op tv's of op andere beeldschermapparaten.

Windows Media Connect stelt de digitale mediabestanden op uw computer beschikbaar voor uw ODM's. Voor een maximale privacy en beveiliging kunt u kiezen welke ODM u wilt gebruiken en welke bestanden op elke ODM kunnen worden afgespeeld.

Windows Media Connect bestaat uit twee onderdelen:

• Een wizard die automatisch wordt weergegeven wanneer u Windows Media Connect installeert of wanneer een nieuw apparaat wordt aangetroffen op uw netwerk. De wizard begeleidt u bij de configuratieprocedure en biedt u toegang tot de meestgebruikte instellingen.
• Een onderdeel in het Configuratiescherm waarmee u toegang hebt tot de meer geavanceerde instellingen en waarmee u op elk gewenst moment uw apparaten en gedeelde mappen kunt beheren.
<knip>

[ Voor 85% gewijzigd door RobIII op 14-10-2004 11:49 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:46
Hallo cazzie,

We hebben op got de afspraak dat we niet over elk nieuw programma een topic gaan starten, deze nieuwe functie in windows valt daar ook onder. Helaas ga ik dit topic dan ook sluiten, als je hem graag weer open wil zien stuur dan even een mail naar wosmods@tweakers.net met de argumenten waarom hij wel open moet blijven :).

Dit topic is gesloten.