[OutlookXP] Excel bijlagen: 'Kan het bestand niet vinden' *

Pagina: 1
Acties:

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
Hallo,

ik heb een emailtje (oulook XP) met een bijlage ontvangen (xls). Als ik deze email wil openen dan krijg ik de volgende foutmelding:
Kan het bestand (of een van de onderdelen) niet vinden.

Ik heb dit alleen met excel bijlagen. Met andere bijlage extensies gaat het wel goed.
Ik heb hier excel XP geinstalleerd.
Ik gebruik verder het gehele office XP pakket.
Zou dit een profiel probleem zijn?

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je hebt dit bij alle Excel bijlagen? Geeft outlook de foutmelding, of Excel? Wat gebeurt er als je jezelf een mailtje met een Excel sheet stuurt? Ligt het niet aan het mailtje? Werkt het wel als je in een nieuw mailtje een Excel plakt, en die probeert te openen? :)

outlook bijlage (xls) foutmelding > [OutlookXP] Excel bijlagen: 'Kan het bestand niet vinden' *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
Spider.007 schreef op 14 oktober 2004 @ 11:39:
Je hebt dit bij alle Excel bijlagen? Geeft outlook de foutmelding, of Excel? Wat gebeurt er als je jezelf een mailtje met een Excel sheet stuurt? Ligt het niet aan het mailtje? Werkt het wel als je in een nieuw mailtje een Excel plakt, en die probeert te openen? :)

outlook bijlage (xls) foutmelding > [OutlookXP] Excel bijlagen: 'Kan het bestand niet vinden' *
ok ik heb het gevonden..ik had het zelf moeten oplossen zonder jullie er mee lastig te vallen maar in excel->opties->algemeen stond "andere toepassingen negeren"aangevinkt.

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk