Toon posts:

Probleem met Word 97

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik kreeg vandaag op mijn werk een probleempje binnen van een gebruiker die problemen had met het afsluiten van word 97.

Ik er heen. Toen kreeg ik de volgende melding:

Titel: Microsoft Visual basic.
Compileerfout
Er is een dubbelzinnige naam gevonden: Document_Close

En dan kun je kiezen voor ok en help.

Na een x aantal keren op ok drukken sluit hij tenslotte het document.

Nou ben ik zelf niet zo'n held met VB dus weet iemand mischien wat ik hier aan kan doen?

Heb al gezocht op dit forum maar niks kunnen vinden en google kon me ook niet verder helpen.

Wie kan mij helpen.
Alvast bedankt.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 21:05
Komt dit dan vaker voor? :)

En misschien upgraden naar een nieuwere versie van Word, of een alternatief:
OpenOffice.org

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Foutje in het script die embedded in dat document zit?
Of gaat het ook fout bij lege documenten?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Uhm druk eens op ALT+F11 in Word en check of er een macro actief is.
Reinstall anders Word even :)

Wat je ook kan proberen is Word terug brengen naar zijn default settings. In Word 2000 kan dit bijv. door start-> uitvoeren-> winword /U en winword /R
Ik weet niet of dat ook zo werkt bij 97...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ok dit ga ik proberen. Maar upgraden dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Aangezien ik op de zaak zit en niet zomaar kan upgraden naar 2000 of 2003. inverband met licencies ;) Thuis is t een ander verhaal >:)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als een specifiek document: check inderdaad alt-F11 op Document_Close.

Als altijd op een specifieke machine: (backup en) verwijder normal.dot en probeer het nog eens. Dan start je nl. met een leeg "profiel".

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ja want de bovenstaande oplossingen hielpen niet. Het is dus echt op die ene pc die door problemen met de afstand, omdat het te veel werk is om een kabel te leggen niet in het netwerk zit. Dus moet steeds een stukje lopen om te testen |:(

Maar heb wel gevonden dat er ook een bestand mist. Dus ga dat zo eerst even proberen te vervangen en anders die norml.dot weg gooien.

Alvast bedankt.
Pagina: 1