Mediamarkt LCD Grundig amira 26 LW (68cm)

Pagina: 1
Acties:

• bramtl
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05-2013

bramtl

Mr. Sysbeh

Topicstarter
Beste lezers,

Mediamarkt is weer met wat nieuwe aanbiedingen gestart. Tussen deze aanbiedingen zit de Grundig amira 26 LW. Deze LCD TV is te koop voor 1200,- eurie en ik had daar wel interesse in. Helaas kan ik op de grundig site niets over dit type vinden (wel over de amira 30 enz). Ik vroeg me af of er andere mensen zijn die hem al hebben of mensen die informatie hebben gevonden met betrekking tot de specs van dit apparaat.
Alvast bedankt

Wat is dat voor wouse sjit!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-02 16:40

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag even gekeken, maar volgens mij is het een Xentia die er voor 1199 staat, die staat ook gewoon op de Grundig site. Ik heb het niet heel uitgebreid bekeken, maar het formaat en de contrastratio kloppen. Typo misschien? Zou wel slordig zijn in een landelijke advertentie, maar goed :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Grrrrrene schreef op 14 oktober 2004 @ 23:26:
Ik heb vandaag even gekeken, maar volgens mij is het een Xentia die er voor 1199 staat, die staat ook gewoon op de Grundig site. Ik heb het niet heel uitgebreid bekeken, maar het formaat en de contrastratio kloppen. Typo misschien? Zou wel slordig zijn in een landelijke advertentie, maar goed :X
Nee het is absoluut geen Xentia. De beeldkwaliteit van de Xentia is hoger, de geluidskwaliteit is beter en er zit PIP in. En waarschijnlijk nog meer verschillen.
Volgens de verkoper van de mediamarkt betreft het hier een actiemodel. Een echte prijsdoorbraak!