[PRINTER] Deskjet 5550 zonder dubbelzijdige module

Pagina: 1
Acties:

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Allen,

Ik ben al een aantal dagen bezig om een HP Deskjet 5550 aan de praat te krijgen.
Punt is dat ie het wel gedaan heeft dus dat verward me ook.

Als ik de driver installeer en ik steek hem in de USB poort dan ziet ie hem ook gewoon, niks aan de hand.
Tijdens de installatie klik ik de optie aan: GEEN dubbelzijdige module aanwezig.
Als ik de printer dan geinstalleerd heb en ik kijk bij Features bij de eigenschappen van de printer staat er: Double-Sided: Yes.

Nu krijgt de printer elke keer een probleem met het oppaken van papier.
Hij gaat er natuurlijk vanuit dat die dubbelzijdige module dat doet, maar die zit er niet in.

Weet iemand hoe ik die optie Double-Sided op NO kan krijgen? Wellicht dat ie het dan wel goed doet.. ?

Alvast bedankt.

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02 21:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Allereerst even een vraagje, weet je ZEKER dat de 5550 een DESKJET is ?? Op de HP-site komt het nummer 5550 alleen voor als COLOR LASERJET.... en das toch echt een ietwat ander soort printer.

Beter lezen lameeuw :( idioten bij HP.... en laser en deskjet met hetzelfde typenummer 8)7

Kun je ook zeggen wat je zelf al ondernomen hebt ?? dus drivers vervangen voor andere versie, searchen met bijvoorbeeld google ??

Wat misschien zou kunnen werken (heb hier een deskjet staan die het anders niet doet :p) is de drivers eruitgooien, printer afkoppelen, opnieuw aansluiten en dan Windows (ik ga er maar even vanuit dat je windows gebruikt, staat niet in je openings post) zelf de driver laten zoeken (cd in je cdrom-speler of dvd-ding whatever van toepassing is) en installeren. Zou kunnen dat het dan wel werkt, maar ik garandeer je niks natuurlijk :p

[ Voor 8% gewijzigd door lameeuw op 14-10-2004 11:58 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Sorry voor mijn gebrekkige informatie.

Ik heb inderdaad windows, xp welteverstaan.
De drivers die ik geinstalleerd had was een voor 5550. Versie 7.1
Overigens niet van de hp site zelf, want als ik die site moet geloven hebben ze de 5550 deskjet nooit gemaakt :s

Als ik de printer uninstalleerd, ontkoppel en weer aankoppel kan ie niks vinden.
Als ik daarna de printer weer opnieuw installeer komt ie gewoon weer op dubbelzijdig te staan.... ik snap er echt helemaal niks meer van..