WPC54G Rare geluiden...

Pagina: 1
Acties:

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Ik heb een probleem met mijn laptop (Compaq Presario 1200) en mijn pas aangeschafte Linksys WPC54G kaartje.

Installatie en alles gaat zoals het hoort, hij kan ook gewoon verbinding maken, allemaal geen probleem. Maar als ik data ga versturen over die netwerkkaart (internet, files over local netwerk, maakt niet uit wat) dan hoor ik een raar getik door mijn speakertjes. Een zacht ge-Trrrrrrrrrrrrrrr. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten want ik word er echt gek van 8)7

Alvast bedankt.

P.S. Dit probleem doet zich voor bij alle windows versies (heb win98SE, Win2k en WinXP geprobeert.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Waarschijnlijk zit je PCMCIA op eenzelfde IRQ als die van je geluidskaart ? ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

• Mishmash
Kan bijna nie, ik heb het nu getest met 2 verschillende laptops (wel allebei compaq presario) maar ze doen het beiden...

Nog even nagekeken, de PCMCIA bus zit op IRQ 9, de geluidskaart op IRQ 10

[ Voor 25% gewijzigd door Mishmash op 14-10-2004 13:57 ]

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:22

chromeeh

the Gnome

Wat ook kan is dat als je wifi kaartje dicht bij je speakertjes zit je toch een deel van het signaal opvangt....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Mishmash
Mja een laptop is nie groot he ;) dan zouden de meeste laptops dit probleem moeten hebben....

• Mishmash
kickje...

• Svennos86
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Ik heb dit al eens gehad met mijn muis, als ik die bewoog hoorde je precies wat jij zei, een ge prrrrrrrrrr en als ik klikte een duidelijke klik, nie echt leuk as je muziekje zit te luistere....

heb alleen geeeeen idee meer hoe ik dat toen opgelost heb,.... 2 jaar geleden :?

• Mishmash
Het is ontzettend irritant dit probleem :( ik krijg het er maar niet uit :'(

Isser niemand die een oplossing kan bedenken? }:O

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-04 13:39
't is zo maar even een grote gok:
Is het misschien zo dat op je laptop een modemkaart / telefoonkaart bevat, als deze hiermee op de telefoonlijn zit (adsl) en er wordt data verstuurd zonder dat er een splitter tussen zit krijg je ook een hoop geruis en gepiep.

mocht dit niet zo zijn: beschouw dit als ongepost. ;)

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Pagina: 1