You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Koop jij de DC 50 voor mij dan haal ik hem wel gratis bij je opOp zondag 31 december 2000 00:31 schreef real_raichu70 het volgende:
DC 50
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
dc 50 is wel een Heeeeeeeel geil kaartje alleen jammer dat je voor fatsoenlijk opnemen van externe dv-camera of iets in die richting ook een snelle scsi av schijf nodig hebt met een fatsoenlijke scsi kaart erbij
en dat maakt t nog duurder
en dat maakt t nog duurder
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Verwijderd
Ik heb zelf verschillende videobewerkingskaarten van Miro mogen gebruiken, en altijd zonder problemen. Vooral de 5000, enorm. Ik heb nu echter thuis alleen een IEEE1394 kaart van helaas Dynalink, dacht ik. Het voldoet uitstekend. Heb de DV-IN code van mijn Panasonic DV gekraakt en neem geedit beeld terug op de DV. Als je dit op je TV terug speelt wil je niet meer analoog terug. Bijgeleverd was MGI VideoWave 3, deze geupgrade naar versie 4, en heb dus nu alle Miro kaarten, en Adobe Premiere werkloos in de kast liggen. Voor 139 gulden kun je je hier geen buil aan vallen. Of course de real video bewerking kaarten zijn leuker, maar meestal door de software. Er is een hoop extra software te vinden. Als je echt prof wilt worden, besteed dan 4000 gulden voor echte kaart, maar ik zou wat meer geld steken in schijfruimte en processor kracht. Mijn AMD 800 is vaak dagen aan het reken om een bandje vol te krijgen.
Mijn Pa heeft de Studio DV van pinnalce en is daar erg tevreden over, nederlandstalige software, lage systeemeisen en erg gebruiksvriendelijk. Werkt ook met Premiere 6.0 en MSP 6.
Alleen als je wat koopt, maakt niet uit wat, zorg dat je het kan uit thuis proberen en evt. kan teruggeven. Bij Memo maken ze daar geen probleem van (en zo zijn er wel meer zaken).
Alleen als je wat koopt, maakt niet uit wat, zorg dat je het kan uit thuis proberen en evt. kan teruggeven. Bij Memo maken ze daar geen probleem van (en zo zijn er wel meer zaken).
Verwijderd
Ik zelf (en m'n pa ook) gebruik de Studio DV van Pinnacle Systems (vroeger Miro).
In de winkel kost ie tussen de 500 en 600 piek. Via internet 300.
Het werkt onwijs fijn en is een goedkopere kaart, maar je kunt er heel veel mee.
Het hangt natuurlijk ook af van je Digitale Camcorder.
We hebben de SONY DCR-TVR620
, die heeft dus DV IN en DV OUT.
Maar als je nog niet veel ervaring hebt kun je denk ik het beste voor deze gaan. Later kun je altijd nog overstappen op de duurdere (en misschien betere) kaarten
In de winkel kost ie tussen de 500 en 600 piek. Via internet 300.
Het werkt onwijs fijn en is een goedkopere kaart, maar je kunt er heel veel mee.
Het hangt natuurlijk ook af van je Digitale Camcorder.
We hebben de SONY DCR-TVR620
Maar als je nog niet veel ervaring hebt kun je denk ik het beste voor deze gaan. Later kun je altijd nog overstappen op de duurdere (en misschien betere) kaarten
Pagina: 1