Toon posts:

.cd1rar, .cd2rar, .cd3rar, hoe uit te pakken

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een spel gedownload welke uit drie bestanden bestaat: bestand1.cd1rar, bestand2.cd2rar en bestand3.cd3rar.

Nu wil ik het uiteraard uitpakken, maar zodra ik één van de files open met winrar, zegt hij dat het bad is oid, en dus niet geopend kan worden. Ook met isobuster kan ik het niet uitpakken.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit oplos?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:07

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

kopieer eens 1 bestand naar een andere locatie en pas de naam eens aan naar blah.cd2.rar
misschien dat dit helpt? :)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-08 08:11

r0b

Wat is de exacte melding die WinRAR geeft? :)
"Unexpected end of archive."?

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:30
Is het illegaal? Dan helpen we je hier niet verder. Niemand zegt dat wij alles legaal hebben maar we wilen tweakers.net er niet mee opzadelen dat ontwikkelaars van spellen en andere software hier komen mekkeren dat tweakers helpt met piracy.

Ok er van uitgaand dat het niet illegaal is. Als je het bestand met winrar opent kun je dan wel files zien in de winrar-browser en welke melding geeft hij exact?

[ Voor 1% gewijzigd door Gody op 14-10-2004 10:26 . Reden: .net toegevoegd ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op een of andere manier heb ik iets tegen mensen die illegaal iets downloaden en er vervolgens niet verder mee komen. De winkel is de beste plaats om te beginnen; en anders degene van wie je dit hebt ontvangen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.