Ik heb onlangs een trial-versie van PSP9 geïnstalleerd, deze beviel niet echt (weinig verbeteringen t.o.v PSP8) en heb hem toen weer verwijderd. Wanneer ik nu echter een cd of dvd in mijn computertje stop biedt hij de mogelijkheid aan om hem wel even met PSP9 te openen. Dat lukt dus niet. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat windows zelf ook snapt dat het programma is verwijderd???
In Explorer: Extra, Mapoptie's -> Bestandtypen.
Daar staat ergens dat PSP9 moet worden opgeroepen wanneer je een bepaald programma wilt opstarten....
Daar staat ergens dat PSP9 moet worden opgeroepen wanneer je een bepaald programma wilt opstarten....
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daar dacht ik in eerste instantie ook aan, alleen daar staat het programma niet meer tussen.
Zoek eens in je register naar het programma... Ergens staat ie nog.
Start, uitvoeren -> regedit
Vervolgens bewerken -> zoeken
Mocht er nog wat in staan dan even regcleaner draaien.
Start, uitvoeren -> regedit
Vervolgens bewerken -> zoeken
Mocht er nog wat in staan dan even regcleaner draaien.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ok, ik ben nu op mijn werk, als ik thuis ben ga ik het proberen. Bedankt
Heb het net geprobeerd maar in het register wordt nergens gesproken over PSP9, wie heeft nog een idee?
Pagina: 1