tftp684 en tft1360 beschadigde bestanden. virus?

Pagina: 1
Acties:

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 10:22
Op een pc bij een klant zegt Norman dat de volgende twee bestanden beschadigd zijn:

C:\WINNT\system32\TFTP1360
C:\WINNT\system32\TFTP684

Als ik op Google de beide bestandsnamen intik, dan krijg ik drie links te zien. Een daarvan gaat over Nimda en een over Blaster. Echter Norman zegt verder niets over een van deze virussen. De rest van de schijf is volgens Norman in orde.

Sta nu op het punt te scannen m.b.v. Housecall van Trendmicro (online scanner), maar als iemand dit probleem kent, dan hoor ik dat graag.

Op de pc is overigens Windows 2000 Professional geinstalleerd.

[ Voor 6% gewijzigd door GoodspeeD op 14-10-2004 10:09 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

GoodspeeD schreef op 14 oktober 2004 @ 10:08:
Sta nu op het punt te scannen m.b.v. Housecall van Trendmicro (online scanner), maar als iemand dit probleem kent, dan hoor ik dat graag.
No offence, maar doe dat voordat je een topic start. En beperk je niet alleen tot virusscanners maar scan ook met bijvoorbeeld SpyBot. Check de FAQ van Beveiliging & Virussen voor meer info... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

dat zijn files die geprobeerd zijn te downloaden met tftp.exe ( standaard tftp programma van microsoft). dit duid inderdaad op een soort virus of worm die hefet geprobeerd zichzelf(of een andere backdoor o.i.d) te downloaden via tfpt

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 10:22
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 16:02:
dat zijn files die geprobeerd zijn te downloaden met tftp.exe ( standaard tftp programma van microsoft). dit duid inderdaad op een soort virus of worm die hefet geprobeerd zichzelf(of een andere backdoor o.i.d) te downloaden via tfpt
Thanks voor de info.