Ik heb afgelopen december van iemand een ipaq 3970 over gekocht en alles werkte perfect. Nu is in de zomer vakantie de battarij helemaal leeg gegaan en zo alle data verloren. Ik vondt dit niet zo erg. Ik wilde dus weer dingen er op gana zetten en toen herkende mijn pc met activesync de connectie niet meer. Ik heb dit toen geprobeerd bij mijns ouders pc en broers pc maar het probleem was ook daar nog niet verholpen. Toen mn moeder eindelijk een ipaq 3970 van haar werk mee kreeg om te testen hebben we dit gedaan in mijn cradle. Het wazige is dus dat die van mijn moeder werk het wel gewoon doet. Ik heb hierna nog 1 keer een harde reset gedaan en dat hielp niet. Dus is de vraag wat kan nog meer het probleem zijn?
Ik heb geprobeerd:
Hp te berieken lukte niet omdat mijn product niet tussen de probleem lijst staat.
Heel veel forums afgezocht naar een oplossing en alle mogelijke dingen geprobeerd.
Ik heb geprobeerd door mijn windows te reinstalleren.
En nog veel meer.
Nu geeft mn ipaq geen bliepje als ie in de cradle wordt gezet.
Ik draai nu win xp pro sp2
Active sync 3.7.1
Dus ik hoop dat er nu een oplossing komt want ik heb nu dus al sinds begin augustus geen pda meer tot mijn beschikking.
Ik heb geprobeerd:
Hp te berieken lukte niet omdat mijn product niet tussen de probleem lijst staat.
Heel veel forums afgezocht naar een oplossing en alle mogelijke dingen geprobeerd.
Ik heb geprobeerd door mijn windows te reinstalleren.
En nog veel meer.
Nu geeft mn ipaq geen bliepje als ie in de cradle wordt gezet.
Ik draai nu win xp pro sp2
Active sync 3.7.1
Dus ik hoop dat er nu een oplossing komt want ik heb nu dus al sinds begin augustus geen pda meer tot mijn beschikking.
specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB