Toon posts:

[2000] Usb driver M6VBE*

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb een oude computer die ik een beetje moest fixen, er staat nu windows 2000 op. Ik heb echter een probleem, de USB doet het nu niet meer. het is een Fujitsu T-Bird P3 450MHZ. MB: M6VBE

Ik heb al redelijk wat gegoogeld, en de search hier gedaan. Maar van google wordt ik nix wijzer, en de search hier heeft wel iets maar ik kom er dan nog niet uit. Kan iemand me ff helpen?! Ik weet het niet meer.

Thnx,

BT

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De USB doet het niet meer.... en toen? Foutmeldingen? USB geactiveerd in de bios?
Geef eens meer info, zo kunnen wij er niks mee.

Titel... zucht. Weinig info... zucht. Slechte uitleg... zucht.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wat heb je met de search gevonden?

En wat doet hij niet? detecteert niets (lampje van bv pendrive knippert wel) of echt helemaal niets?

Gooi eerst alle drivers die met USB te maken hebben weg, en laat windows de USB eens detecteren, dan kan je ze weer opnieuw installeren.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

chipset drivers geinstalleerd?, hoe staan die dingen in device manager?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Chipset drivers geinstalleerd? Ziet hij wel een USB roothub in de device manager?

edit:

Grrmbl, Terw_Dan, had je niet een minuutje kunnen wachten :(?

[ Voor 52% gewijzigd door AtleX op 14-10-2004 09:31 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, hij ziet helemaal nix!!! in de bios staat het aan. uhm, de search van de got is hetzelfde probleem, maar ik zie de oplossing niet.

Verwijderd

klik Misschien heb je daar wat aan. Ik heb het probleem ook zelf eens gehad. Toen bleek het de root hub te zijn die verkeerde windows drivers had. Na een driver update voor de chipset van het moederbord, en het opnieuw laten installeeren van de roothub met de (dus dan wel) juiste drivers was het verholpen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 09:32:
klik Misschien heb je daar wat aan. Ik heb het probleem ook zelf eens gehad. Toen bleek het de root hub te zijn die verkeerde windows drivers had. Na een driver update voor de chipset van het moederbord, en het opnieuw laten installeeren van de roothub met de (dus dan wel) juiste drivers was het verholpen.
Moet je die wel kunnen vinden
:?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 09:36 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 09:35:
[...]

Driver/recovery CD's of de website van de fabrikant?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 09:35:
[...]

Wat valt er niet te snappen aan mijn stukje verhaal?

Verwijderd

Topicstarter
nope, bij biostar is het niet meer bekend. zucht. driverguide is alleen biosupdate

Verwijderd

http://www.biostar-usa.com/ maar daar was je zelf ook al achetr...

Maar gezien het al een oudje is, kan ik het op de site zelf niet meer vinden. Wel denk ik dat het een via chipset is geweest, want de moederborden die er nog wel op staan met M6VXX als type zijn allen via chipsets.

4in1 drivers van via er al opstaan? (hypherion heet dat toch tegenwoordig?)

Misschien staat hier iets tussen:
ftp://ftp.biostar-usa.com/drivers/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 09:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 09:42:
http://www.biostar-usa.com/ maar daar was je zelf ook al achetr...

...

Misschien staat hier iets tussen:
ftp://ftp.biostar-usa.com/drivers/
Thnx, het werkt.

:*)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:46
BtUtwice,

Als je de volgende keer een topic start, zou je dan even de links willen vermelden die je zelf al gevonden had? En een duidelijke topic titel willen kiezen, met deze omschrijving kunnen we natuurlijk niks :).

Verder is het verstandig om Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got eens na te lezen, dan weet je precies wat we van jou verwachten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.