beeld blijft op zwart

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-08 12:19
hallo,

Heb zojuist mijn cpu koeler vervangen. Daarvoor heb ik het mobo uit mn comp moeten halen. Koeler geplaatst, ram, gpu, hdd etc teruggeplaatst. Computer start, geen piepjes, alle ledjes en fans werken maar mijn beeldscherm blijft op zwart. Ergens een conflictje vrees ik, maar heb echt geen idee wat het kan zijn....

Suggesties ??

Dank _/-\o_

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wat zijn je specs? Is dat het systeem in je signature?
Zet dat er in hetvervolg even bij, is makkelijker dan in je signature :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:53
Viss schreef op 13 oktober 2004 @ 22:14:
hallo,

Heb zojuist mijn cpu koeler vervangen. Daarvoor heb ik het mobo uit mn comp moeten halen. Koeler geplaatst, ram, gpu, hdd etc teruggeplaatst. Computer start, geen piepjes, alle ledjes en fans werken maar mijn beeldscherm blijft op zwart. Ergens een conflictje vrees ik, maar heb echt geen idee wat het kan zijn....

Suggesties ??

Dank _/-\o_
Dit had ik laatst ook met me 9800xt op me nieuwe mobo. Bij mij was het me geheugen. Ik denk niet dat het bij jou zo is, maar check ff zonder videokaart, hdd en geheugen. Dan moet ie piepen. Dan weet je zeker dat het niet dat probleem is :)
Verder denk ik dat je koeler er verkeerd opzit waardoor hij niet wil doorstarten.

[ Voor 5% gewijzigd door ID-College op 13-10-2004 22:30 ]

• Viss
Atlas schreef op 13 oktober 2004 @ 22:15:
Wat zijn je specs? Is dat het systeem in je signature?
Zet dat er in hetvervolg even bij, is makkelijker dan in je signature :)
Je hebt gelijk atlas, had ik erbij moeten zegggen, het is idd dat systeem. Koeler cpu is correct gemonteerd, dat is t prob niet helaas

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:53
Viss schreef op 13 oktober 2004 @ 22:41:
[...]

Je hebt gelijk atlas, had ik erbij moeten zegggen, het is idd dat systeem. Koeler cpu is correct gemonteerd, dat is t prob niet helaas
En als je eens met ander geheugen test?

• Viss
Heb het wel al geprobeerd met reepje 1 ram (alle combi's reepje/bankje) maar is t prob ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Viss op 13-10-2004 23:36 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen helaas niet uit de topicstart opmaken of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgevonden met betrekking tot het probleem. Gebruik ook je Logica. Je had bijvoorbeeld de koeler opnieuw kunnen monteren, maar dan ditmaal met extra aandacht en evt de (online) handleiding erbij pakken. Je had ook de videokaart kunnen eruit/terugprikken, wellicht was die scheefgetrokken in de AGP poort, etcetera :)

Als je netjes de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van dit subforum had doorgenomen (wat eigenlijk wel de bedoeling is, die tekst staat er echt niet voor de sier ;) ), dan had je geweten dat je in geval van een "Help, mijn PC doet het niet!" probleem éérst de startpost van het PMG Beleid had moeten doornemen voor een goede voorbereiding en topicstart :Y)

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig in z'n geheel te doornemen, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 14-10-2004 06:33 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.