Toon posts:

[9800pro] videokaart problemen > artifacts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een radeon 9800 PRO en sins 3 dagen geleden krijg ik de volgende problemen zie de url http://members.lycos.nl/gaaraaot/opslag/wtf/ScreenShot22.JPG ik krijg rode paarse strepen door me beeld uitgerekte landschappen en soms zie ik helemaal niks ik zou graag weten van jullie of jullie het vaker hebben gehad hoe opgelost of is ie echt kapot

wat heb ik al gedaan:

Voeding vervangen
Beeldscherm vervangen
oude koeler op de kaart terug gezet

ook zag ik sins vandaag dat me processor die een amd 2600+ is dat hij op 2.08 ghz draait en ik dacht dat een 2.6 op 1.91 moest draaien maar kan ook mijn fout zijn gaarna zou ik jullie informatie hierover willen hebben.

http://members.lycos.nl/gaaraaot/opslag/wtf/

meerdere screenies op de bovenstaande url hier

met vriendelijke groet GaaRa

Verwijderd

Check de oplossingen die aangedragen worden in:
[search=artifacts videokaart]
eens ;)

Als dit allemaal gebeurt op default snelheden met voldoende koeling dan gaat het om een mogelijk defect product en kun je gewoon garantie claimen.

move > VB

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 20:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
ty helaas is garantie afgelopen ik wacht nog ff maybe hebben andere peepz het nog gehad maar dan word het zaterdag een Geforce 6800 Ultra halen 8)7

Verwijderd

Die effecten kreeg ik ook toen ik mijn radeon 9600xt bios ging hex editen en de core en mem zo opschroefde direct bij het opstarten van de computer.

Zwaar probleem heb je in elk geval..

CONTROLEER!! je AGP bus snelheid in de BIOS eerst is. moet 66mhz zijn. Ati is zeer gevoelig voor hogere AGP bus snelheden.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 21:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat het raare is dat het opeens gebeurde onder het game en netgamez (lan) komt eraan dus moet zekerheid hebben of hij echt kapot is of blijft werken :)

ik heb trouwens de bussnelheid bekeken en dus staat op auto ik zou hem is op 66 zetten en ff gaan testen alvast bedankt

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 21:06 ]

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 14:52
Lijkt me in de eerste instantie sterk dat het komt omdat je CPU harder loopt dan normaal....

Gebeurd dit meteen of pas na enige tijd gamen(weet je de temps van de kaart?)

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Verwijderd

Topicstarter
wat raar is kheb niet echt naar me cpu gekeken afgelopen weken.. maar ik d8 laat ik is me bios door spitten toen zag ik het . maar hij loopt standaard zo ook in de standaard bios settings etc. en de temp van me kaart kan ik verzekeren dat ie erg laag is kheb namelijk heel koelblok en 2 koelers omheen gebouwd.
en het gebeurt soms gelijk soms na enige tijd echt maf gewoon 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 07:40 ]

Pagina: 1