Toon posts:

Users kunnen niet verbinden naar Teamspeak server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals gewoonlijk gaat het weer eens niet zoals ik het zou willen :(
Ik krijg mijn teamspeak server niet overeind. Ik heb de server geïnstalleerd. Users toegevoegd. TS draait op poort 8767. Deze heb ik open gezet in mijn speedtouch adsl router met het udp protocol. Mijn server is te zien tusen de lijst: Web Server List. Ik kan zelf verbinden naar mijn server op lokaal niveau: server ip: 10.0.0.154. Maar mensen die via mijn internetip moeten verbinden, krijgen te horen dat de server offline is: no reply from server.
Locale firewall volledig uitgeschakeld. Poort open gezet. Mijn ftp en http server doen het ook perfect, dus teamspeak is een uitzondering. Ik heb bij de napt entries geselecteerd: protocol udp, inside en outside port: 8767 outside ip:0.0.0.0
Ik maak overigens gebruik van windows XP home edition.
Heeft er iemand een idee hoe ik die server online krijg? als er nog meer gegevens nodig zijn hoor ik het wel.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Volgens mij moet je outside IP je IP adress zijn wat je van je ISP krijgt... Als openen niet lukt dan moet je eens proberen de poort te forwarden. Dus iets van public poort ---> private IP:private poort, de public poort en private poort mogen hetzelfde zijn (in dit geval word netwerkverkeer dat van buiten komt op bv poort 8767 doorgestuurd naar internIP:8767)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
schopje

ik zit met precies t zelfde probleem. iemand nog een idee???

PC Specs

Verwijderd

RoUgHrOcK schreef op donderdag 21 oktober 2004 @ 01:12:
schopje

ik zit met precies t zelfde probleem. iemand nog een idee???
Hier nog iemand met hetzelfde probleem

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 10:46
Oplossing: Alcatel ADSL Routers :r zijn bagger met routen. Stouw er zo'n .ini file in dattie helemaal niks meer kan behalve data doorlussen, en koop een echte router. Ik beveel een Drayrek Vigor 2200EPlus aan.

Deze setup heb ik hier ook maar dan met een 2200e non-Plus (10Mbit WAN port).

/edit

Misschien niet wat je wil horen, maar ik heb om deze redenen gelijk toen ik internet kreeg er een fatsoenlijke router bij gekocht, en alle problemen waren in 1 klap opgelost.
Dus graag geen commentaar van "Ja maar dat zoeken we niet, das geen oplossing maar een workaround."

* eXistenz aait zijn 2200e

[ Voor 40% gewijzigd door _eXistenZ_ op 25-11-2005 17:39 ]

There is no replacement for displacement!

• Maferick
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04-2021

Maferick

EVE-Online : Lellebel

Misschien al gedaan, maar heb je de firmware van je router al eens geupdate?
ik had tot 2 dagen geleden hetzelfde probleem en na een update was het wel werkend.
(ik had een speedtouch 570 trouwens)

@eXistenZ_NL: dat zou ik niet willen zeggen, als je zou zeggen dat in mijn geval de firmware niet goed zou zijn ok, maar een beetje nutteloos bashen op alcatel is onnodig.

[ Voor 33% gewijzigd door Maferick op 25-11-2005 18:54 ]

# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop

Pagina: 1