Aan een kast valt niet zoveel over te klokken. Of tie goed overclockbaar is hangt voornamelijk af van het moederbord die je erin gaat hangen.
Voor de rest heeft aopen wel een goede reputatie mbt kasten.
Denk dat hij bedoelt ten opzichte van plaatsing van fans en dergelijke om een geode airflow te hebben, maakt dus wel uit of je een goed kast hebt.Op zondag 31 december 2000 00:20 schreef sewer het volgende:
Aan een kast valt niet zoveel over te klokken. Of tie goed overclockbaar is hangt voornamelijk af van het moederbord die je erin gaat hangen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
En wat met de voeding dan, is het dan niet belangrijk dat die stabiel is? En duurzaam? Ik had laatst een Aopen HQ8, op een dag deed de voeding het niet meer
Denk een beetje brak, alles loopt hier goed (HQ-08)Op zondag 31 december 2000 01:25 schreef Phil_Cool het volgende:
En wat met de voeding dan, is het dan niet belangrijk dat die stabiel is? En duurzaam? Ik had laatst een Aopen HQ8, op een dag deed de voeding het niet meer
Heb er ook niet veel inzitten aan additionele hardware.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Ik heb veel discussies hier gelezen over welke kasten koel zijn en welke niet.
Er zijn heel veel tweakers die die Aopen kasten errug mooi en koel vinden. Dus het zal wel een goeie zijn.
Er zijn ook lui die een antec kast hebben en die gaan zo meteen weer plaatjes van hun kast laten zien denk ik.
Er zijn heel veel tweakers die die Aopen kasten errug mooi en koel vinden. Dus het zal wel een goeie zijn.
Er zijn ook lui die een antec kast hebben en die gaan zo meteen weer plaatjes van hun kast laten zien denk ik.
Verwijderd
De bigtower van computerland voor 169,- die is net zo lelijk als andere computerkasten, maar heeft 300watt, 4plekken voor coolers, EN veel ruimte (2 verdiepingen en 6*5.25" 2*3.5"intern 1*3.5"extern! En is dus goedkoop
Pagina: 1