Kazaa Lite Resurrection wil niet verbinden.

Pagina: 1
Acties:

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:00

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ey mensen Kazaa Lite Resurrection wil bij mij niet verbinden. Ik zit niet achter een firewall, die van windows staat dus ook uit, ik heb de poort ook al veranderd, maar dit alles helpt dus niet. Iemand een idee wat het wel kan zijn.

De help funtie van de Kazaa Lite Resurrection site kom ik niet verder mee, en ook via google, kan ik niets vinden. Iemand die weet wat het kan zijn? Of iemand die dit ook heeft gehad en nu opgelost heeft?

Enjoy the silence...

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ik installeerde vanmiddag ook even Kazaa Lite bij buren van me, daar wou die ook niet verbinden. Paar minuten wat anders gedaan en toen was die wel geconnect. Misschien gewoon geduld hebben. MIsschien onderhoud ofzo

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Welke OS? Zit je achter router?

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
dat had ik ook, na een reboot wij het wel...

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Hmmm zal eens kijken voor ander programma, maar dat kazaa zo traag connect is wel vaag, was altijd stuk sneller. Idd na 15 minuten open gestaan te hebben was ie eindelijk geconnect. Erg vaag, maar ja.

Enjoy the silence...

• crashdummy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-04-2024
Misschien gaat het met een geupdate Kazupernodes in de allernieuwste versie soepeler. http://filesharingdownloads.com/p2pclients/KLR0076E.exe
Zelf wissel ik vaak bij traagheid of weinig zoekresultaten even van supernode, dat lijkt te helpen.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
crashdummy schreef op 13 oktober 2004 @ 22:58:
Misschien gaat het met een geupdate Kazupernodes in de allernieuwste versie soepeler. http://filesharingdownloads.com/p2pclients/KLR0076E.exe
Zelf wissel ik vaak bij traagheid of weinig zoekresultaten even van supernode, dat lijkt te helpen.
De nieuwste versie heb ik, alleen dat wisselen van supernode kon ik niet vinden, had er wel al ergens iets over gelezen, maar kon dat niet vinden in kazaa :S

Enjoy the silence...

Verwijderd

Vreemd ... ik heb die versie afgehaald en supernodes is gewoon niet aanwezig? de exe is verdwenen ...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Modbreak:Ik heb een aantal replies verwijderd die absuluut niets met dit topic te maken hadden. Gelieve in het vervolg allemaal wat serieuzere en ontopic replies te plaatsen.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb af en toe dat die met search niet helemaal goed erdoor gaat en verbinden heeft ook best veel problemen soms maar even wachten en het gaat meestal goed. Ik heb ook Kazaa gold gebruikt maar die verbond toen niet en ik heb toen K-Lite ook geinstalleerd en in 1 keer verbonden. Alleen sommige dingen miste ik in Kazaa Gold(Resume All, My shared folder pictogram enz).

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1