Toon posts:

Image van dvd maken met bijv. Nero

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een image op mijn harddisk zetten van een film dvd, kan dit met Nero? Ik heb het al een aantal keren geprobeerd met Nero 5.5 die bij mijn Plextor CD brander zat, en ook met een demo van Nero 6, maar met beiden wil het niet lukken. Ook Clone CD 4 werkt niet. Ze spugen de dvd meteen weer uit de dvd speler.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

In plaats van je eigen brander, die 'image recorder' gebruiken. Op de site van Ahead staat dit zelfs beschreven.. |:(

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
dominic schreef op 13 oktober 2004 @ 18:42:
In plaats van je eigen brander, die 'image recorder' gebruiken. Op de site van Ahead staat dit zelfs beschreven.. |:(
eeeeeeeeh... dat doe ik! kben niet helemaal stom, heb honderden cd's gebrand... maar omdat het na tig pogingen nog niet wil lukken heb ik t hier maar eens gevraagd....

Verwijderd

Topicstarter
kzie t al, moet gewoon een DVD copy maken ipv CD copy... toch een beetje zitten te slapen....

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ach ja.. slapen doen we allemaal wel eens. :) Volgende keer zelfs slapend even googlen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.