Toon posts:

NLB 2 Nic's

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik wil graag het volgende maken twee Nic's in me server eentje voor inkomende data en een voor uitgaande data.. nu heb ik me later vertellen dat dit met Network load ballancing gaat.. maarjazzz hoe? weet niemand een " How to"? want ik heb al gezocht, op technet en div. maar overal gaan ze over op cluster servers, maar dat hoef ik niet..

mensen laat maar horen, kommaarkommaarkomaar.... ;)

• l.d._
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-04 00:31
Loadbalancing is meer om je load te verdelen niet om uitgaand over eth0 en inkomend op eth1 te doen (b.v.)

Daarbij twijfel ik of het handig is voor jou en toepasbaar.
Ach je moet het zelf weten .. zoek maar eens op "roundrobin" en "internet via de sateliet"

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier

• Osiris
  • Niet online
Hoe wilde je dat voor mekaar krijgen? 2 UTP's naar de switch? Dat gaat denk ik je switch niet leuk vinden, aangezien hij dan voor 1 PC 2 MAC-adressen moet hebben etc. Denk dat ie in de knoop gaat :P

• l.d._
  • Laatst online: 02-04 00:31
Osiris schreef op 13 oktober 2004 @ 18:53:
Hoe wilde je dat voor mekaar krijgen? 2 UTP's naar de switch? Dat gaat denk ik je switch niet leuk vinden, aangezien hij dan voor 1 PC 2 MAC-adressen moet hebben etc. Denk dat ie in de knoop gaat :P
2 utp's naar een switch gaat prima (zelfs al komen ze van 1 pc)
gewoon 2 verschillende ip's of een trunk maken (als je switch dat aan kan).

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-05 13:41
Vrijwel alle netwerkkaarten zijn full-duplex en kunnen dus tegelijk 100 mbit/s zenden en 100 mbit/s ontvangen. Dus het heeft geen zin om daar 2 netwerkkaarten voor te gebruiken :)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Zie FatalError. Daarnaast vind ik je vooronderzoek mager. Ik zie nergens terug wát je precies heb gezocht en gevonden.

Lees Starten van topics in NT *lezen* eens door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.