[MP3 spelers] Neckstrap met ingebouwde oordopjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37259

Topicstarter
Ik vraag me sinds kort af of er oordopjes op de markt zijn die vast zitten aan een neckstrap. Ik wil namelijk mijn MP3 speler om mijn nek kunnen hangen, maar 1) vind ik het originele koord te dun en 2) vind ik het vervelend dat het standaard kabeltje voor mijn oordopjes dan te lang is.

Ik bedoel ongeveer zoiets al dit bij de iRiver N10 ingebouwd is.

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/180_2.jpg

Iemand die mij hier mogelijk mee kan helpen? :)

PS: Wie past mijn titel aan?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 37259 op 13-10-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb zelf al iets gevonden, die te koop is op een Amerikaanse website: http://www.hausofpods.com/SF84.shtml.

Jammer alleen dit ding oerlelijk is. Is er verder helemaal niémand die mij verder kan helpen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119252

Ik heb mijn PB Audiokey 2 aan het snoertje hangen dat ik bij mijn Philips Keyring cam kreeg, heb t iets ingekort en kan m zo zonder problemen gebruiken icm mijn Sony EX71SL's.

Afbeeldingslocatie: http://img17.exs.cx/img17/6720/dopjessnoertjeenzoblabla.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 119252 op 14-10-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

topic titelfix :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 119252 schreef op 14 oktober 2004 @ 15:03:
Ik heb mijn PB Audiokey 2 aan het snoertje hangen dat ik bij mijn Philips Keyring cam kreeg, heb t iets ingekort en kan m zo zonder problemen gebruiken icm mijn Sony EX71SL's.

[afbeelding]
Is het snoertje van de Sony EX71SL korter dan gebruikelijk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15059

Anoniem: 119252 schreef op 14 oktober 2004 @ 15:03:

[afbeelding]
@brain_man:

Ik denk dat de TS bedoelt een neckstrap(nekKoord) waarin het snoer van de oordopjes zit verwerkt zonder andere snoeren die er buiten nog losbungelen, althans dat lijkt met het meest logische wat de TS bedoelt......

Aan jou foto te zien heb je alleen het koord gebruikt van je Philips Keyring Cam, en het snoer hangt er ook nog eens extra aan :D

Dus simpel gezegd: TS zoekt Oordopjes waarvan het snoer is geïntegreerd in een Neckstrap(nek koord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-06 22:45
Een kleine preview uit Wat zijn goede oordopjes, deel3:
Mijn dopjes zitten verwerkt in het koord van mijn MP3speler maar ik moet/wil nieuwe dopjes. Moet ik het nu zonder koord doen?
Tot voorkort was dat wel het geval, maar het hoeft niet meer. Sony heeft inmiddels de MDR-NX1 Neck Strap Earphone uitgebracht. Deze hebben, net als de dopjes van je speler, een draagkoord. Je moet ze alleen wel uit Amerika laten komen en met creditcard betalen via Audiocubes.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 15059 schreef op 14 oktober 2004 @ 21:17:
[...]

@brain_man:

Ik denk dat de TS bedoelt een neckstrap(nekKoord) waarin het snoer van de oordopjes zit verwerkt zonder andere snoeren die er buiten nog losbungelen, althans dat lijkt met het meest logische wat de TS bedoelt......

Aan jou foto te zien heb je alleen het koord gebruikt van je Philips Keyring Cam, en het snoer hangt er ook nog eens extra aan :D

Dus simpel gezegd: TS zoekt Oordopjes waarvan het snoer is geïntegreerd in een Neckstrap(nek koord)
Jij begrijpt me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DeeD2k2 schreef op 14 oktober 2004 @ 22:08:
Een kleine preview uit Wat zijn goede oordopjes, deel3:

[...]
Kijk, en dat is wat ik helemaal bedoel!

Afbeeldingslocatie: http://www.audiocubes.com/images/f_sony_mdrnx1.jpg

Ik ga even zoeken naar een eventuele Europese shop, die het ook zonder benodigde creditcard verkoopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb begrepen uit het topic 'Wat zijn goede oordopjes' dat de Sony NX71SL wordt geleverd met een extra kort snoertje, waardoor je geen overtollig snoer hebt als je hem om je nek hangt, ook handig dus!
Pagina: 1