ik heb nou zo'n 3 weken ook een amd64 met de volgende systeem specs
asus k8n-e deluxe met bios versie 1005
amd 64 3200 new castle
512mb pqi geheugen
400watt zalman voeding
nvidia fx5200 via pci
120 gb hd WD 8mb cache
dvd brander
dvd speler
windows xp professional SP1
De eerste 2 weken heeft dit systeem zonder enige problemen gewerkt. maar de laatste dagen heb ik last van het volgende probleem:
als ik de pc opstart krijg ik de volgende melding: Link
eerst dacht ik het geheugen maar dit heeft de eerste 2 weken perfect gewerkt en memtest geeft 0 errors aan. ik heb geen ander geheugen om het uit te proberen! ook niemand die ik ken
toen dacht ik de voeding maar een 400watt zalman lijkt me wel genoeg en de voltlijnen zijn helemaal stabie (max 1% afwijking) ook heb ik geprobeerd zo kaal mogelijk op te starten maar dat werkt ook niet.
windows opnieuw installeren ook niet
drivers op de cd geprobeert en de nieuste drivers ook geen verschil.
ik ben nou toch eigenlijk ten einde raad is dit een bekend probleem want ik zag in de zoekfuctie van got ook dit topic: link maar daar schoot ik dus niet veel mee op. ik heb hier verder helemaal geen test materiaal dus die optie valt ook al af. dus iemand?
Edit:
in dit topic is het ook al met een amd64
asus k8n-e deluxe met bios versie 1005
amd 64 3200 new castle
512mb pqi geheugen
400watt zalman voeding
nvidia fx5200 via pci
120 gb hd WD 8mb cache
dvd brander
dvd speler
windows xp professional SP1
De eerste 2 weken heeft dit systeem zonder enige problemen gewerkt. maar de laatste dagen heb ik last van het volgende probleem:
als ik de pc opstart krijg ik de volgende melding: Link
eerst dacht ik het geheugen maar dit heeft de eerste 2 weken perfect gewerkt en memtest geeft 0 errors aan. ik heb geen ander geheugen om het uit te proberen! ook niemand die ik ken
toen dacht ik de voeding maar een 400watt zalman lijkt me wel genoeg en de voltlijnen zijn helemaal stabie (max 1% afwijking) ook heb ik geprobeerd zo kaal mogelijk op te starten maar dat werkt ook niet.
windows opnieuw installeren ook niet
drivers op de cd geprobeert en de nieuste drivers ook geen verschil.
ik ben nou toch eigenlijk ten einde raad is dit een bekend probleem want ik zag in de zoekfuctie van got ook dit topic: link maar daar schoot ik dus niet veel mee op. ik heb hier verder helemaal geen test materiaal dus die optie valt ook al af. dus iemand?
Edit:
in dit topic is het ook al met een amd64
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 120879 op 13-10-2004 22:50 . Reden: Links gemaakt + 1 toegevoegd ]