Toon posts:

ati super vaag!

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
jezus man.. ik heb ondanks mijn x800 pro verkocht aan iemand , hij was gehardmod maar was niet gelukt om die andere 4 pipelines te unlocken. Heb daarna voor 2 maanden nooit problemen gehad..

Ik heb em verkocht omdat ik een XT wil.

Die gozer heeft em nu en hij zegt dat ie problemen heeft in games dat zijn beeld schokt :S, terwijl dit niet gebeurt in 3dmark 03

iemand enige suggesties?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:40

Nik

Dat zoek jij toch zelf uit als Peter de Vries, overclockmisdaadverslaggever?

Nee, je hebt hem dus gehardmod? had je er zelf problemen mee voordat je hem verkocht? Zo niet, dan is het niet jouw schuld...

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had em gehardmod maar had daarna never nooit problemen mee gehad :S. zelfs doom3 gespeeld en een hele tijd cs source , echt vaag die gozer...

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 22:12

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Stop hem terug in je eigen systeem, kijk of ie werkt, zoja, niet jou probleem :P

Verwijderd

En geen pc's meer aannemen van taxichauffeurs he, Peter.... ;)

Verwijderd

Topicstarter
majah die gozer woond ver weg , maar voordat ik em verkocht had ik em nog getest op 2 andere computers om er zeker van te zijn dat echt alles goed werkt.. op die computers ook geen problemen :S. ligt echt bij die gozer weet ik vrijwel zkr..

maar ook als ligt t probleem bij hem wat zou t probleem kunnen zijn?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:40

Nik

Dan moet hij erachter aan. Ik kan niet kijken wat hij fout gedaan heeft. Misschien heeft 'ie wel de kaart overclocked ondertussen, of wat dan ook. Oftewel, jij bent er niet meer voor verantwoordelijk, en als hij een probleem heeft, moet hij dat zelf maar hier melden...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Als hij op jouw pc's goed werkt dan moet hij bijna zeker wel goed zijn. Er kunnen natuurlijk ook een aantal externe factoren meespelen die buiten jouw handen liggen.
oa. koeling, voeding, nog oude install van OS <--- zulke dingen kunnen er ook voor zorgen dat je last hebt van schokkende graphics. Wijs hem daar eens op

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
jah dat zal ik doen!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:41
er zijn dus echt heel veel oorzaken voor het haperen van spellen, maar (vrijwel) nooit is dat een hardware probleem van de videokaart. Dat kun je voorop stellen, maar geef hem idd wel een aantal tips om te troubleshooten. Ik dacht dat het wel in de FAQ zou staan, maar dat is niet zo. Maar moet hij ervoor zorgen dat alle drivers up to date zijn, de harde schijf gedefragmenteerd is, er geen programma's in de achtergrond draaien (MBM!!!).

Verwijderd

Topicstarter
hmzz hij zei dat hij die nieuwste video drivers heeft geinstald + hij heeft xp geformateerd.

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-02 15:10

DaWaN

'r you wicked ??

En zn Windows opnieuw installeren als ie van nvidia naar ati gaat :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:18
Maarre, wat is nou die supervraag??

Goh, ik verkoop iemand iets en die wil garantie, wat nu??

Ik weet vast betere vragen dan hier te informeren naar wat er misschien bij iemand die iets van jou gekocht heeft, maar waarvan onbekend is wat ie ermee gedaan heeft aan de hand kan zijn.

Joh, meneer de koper, hij was goed toen ik hem verkocht, je koopt geen nieuwe kaart, daarom betaal je ook minder, als ie het niet goed doet, jammer.

Simpel!

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-01 13:53

Night89

Als je alles op een rijtje heb

Miglow schreef op 13 oktober 2004 @ 18:32:
Maarre, wat is nou die supervraag??

Goh, ik verkoop iemand iets en die wil garantie, wat nu??

Ik weet vast betere vragen dan hier te informeren naar wat er misschien bij iemand die iets van jou gekocht heeft, maar waarvan onbekend is wat ie ermee gedaan heeft aan de hand kan zijn.

Joh, meneer de koper, hij was goed toen ik hem verkocht, je koopt geen nieuwe kaart, daarom betaal je ook minder, als ie het niet goed doet, jammer.

Simpel!
idd, heb ik ook een keer gehad met mijn toenmalige High end Gf 4 Ti 4600 :)

dee het goed toen ik em verkocht, na 2 maanden komt ie bij me dat ie ze geld terug wil omdat ie het meer niet doet, ik zeg dus tegen hem dat ie niet moet zeuren, en dat hij goed was toenik em verkocht, maar dat ik m wel ff voor um wou sjekken

volgende dag komt ie netjes met doosje, maak em open, en tot mijn verbazing zie ik dat hij de koeler eraf heeft gehaald en dat een heel rijtje elco's /wat dan ook er af is!

reactie, ja de koeler maakte zo'n herrie en toen nam ik een paar van die dingetjes mee, dat is toch niet zo erg? _/-\o_ _/-\o_ :+ :+ 8)7 8)7 |:( |:(

Met Vriendelijke Groet,

• mtak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Er staat super vaag, zonder R dus ;).

Maar ik snap niet waar je je druk om maakt, dat die kaart het bij hem niet goed doet is toch niet jou probleem? Zolang hij je niet bedreigd met molotov's of honkbalknuppels is het ok lijkt me :)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij zoiets heb je toch garantie tot het einde van de straat?

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:14

sapphire

Die-hard pruts0r

Peterdevries, zou je die Jezus uit je eerste post willen halen ?
bedankt.

Gabriël AM5

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:10
Je hebt neem ik aan toch garantie ???

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10-2025
STIMPPYYY schreef op 13 oktober 2004 @ 18:52:
Je hebt neem ik aan toch garantie ???
Ik denk het niet met een hardmod ;)

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Ik zeg altijd gewoon, Bij mij thuis is die zien te draaien, daarna geen ruil acties meer want misschien heeft die er zelf mee gef*ckt, Noway

Blaad

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

peterdevries, een topic als dit hoort niet in DOC thuis, zeker niet met een dergelijke topicstart. Je hebt de kaart aan hem verkocht, dan mogen jullie het zelf uitvechten wat er aan de hand is :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.