Toon posts:

Help mij met video

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraagje als een wannabe-pro aan de egte pro's :P

Ik wil een filmpje van een site op mijn hdd krijgen. Je kan niet rechtermuis opslaan als doen dus hoe the *@!&%* kan je dat dan doen.....

Als het al mogelijk is hoor

Thx voor de reacties alvast

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Misschien handig om aan te geven wát voor filmpje het is?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 17:40:

Ik wil een filmpje van een site op mijn hdd krijgen. Je kan niet rechtermuis opslaan als doen dus hoe the *@!&%* kan je dat dan doen.....

Ja als het een stream is dan werkt het inderdaad niet. Daar zijn misschien wel tooltjes voor om die stream te capturen.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 08:49

Just_I

What did you just say?

misschien kan je het filmpje terug vinden in je temporary internet files ;) . Als het gewoon een vast bestand is en geen stream tenminste.

[ Voor 29% gewijzigd door Just_I op 13-10-2004 17:46 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 17:40:

(reactie van een non-pro) check ff google op videostream opnemen (ofzo)

:)

Verwijderd

Topicstarter
Geen id wat het is :P zo noob ben ik wel... Laten we zeggen dat het gewoon zeg maar een film is..... uh..... tja..... Dingen die je online kan bekijken.

Maar als het kan kunnen jullie dan het proggie daarvoor zeggen dan kan ik het iig proberen 8) sank joe verry muts!!! (8>

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:22

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 19:24:
Geen id wat het is :P zo noob ben ik wel... Laten we zeggen dat het gewoon zeg maar een film is..... uh..... tja..... Dingen die je online kan bekijken.

Maar als het kan kunnen jullie dan het proggie daarvoor zeggen dan kan ik het iig proberen 8) sank joe verry muts!!! (8>
WTF :? Moeten we nu ruiken welk proggie je nodig hebt :?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

als je niet weet wat je wilt capturen kunnen wij ook niet zeggen waarmee je dat kunt capturen. Want dat hangt er vanaf WAT je wilt capturen.... :z

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025

Ehm...als je nou gewoon zegt dat je pr0n van internet af wil halen, maar je weet niet hoe. ;)

Geef ons anders de link even :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Streaming media opslaan helpen we hier niet mee, jammer maar helaas Scorp87. Doe volgende keer ook beter je best op een topicstart en titel graag ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.