Toon posts:

Word Document met password beveiliging

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit het met het volgende vervelende probleem. Ik heb een word bestand die ik met een wachtwoord heb bevieligd, alleen nu komt het ik ben dat passwd kwijt. Heeft iemand enig idee hoe ik hier achter kan komen??

Alvast bedankt!

groet,

Sander

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

google?q=office+password+recovery
http://www.lostpassword.com/

[ Voor 33% gewijzigd door PipoDeClown op 13-10-2004 17:15 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-08 06:09
In de help-onderwerpen van Microsoft Word en Excel staat duidelijk omschreven dat als je het passwoord kwijt bent je niets meer met het bestand kunt doen.

Ik zou het zelf niet weten, misschien kun je em openen in notepad of andere tekst-editor. :?

Mijn YouTube Channel

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Snowwie schreef op 14 oktober 2004 @ 15:22:
In de help-onderwerpen van Microsoft Word en Excel staat duidelijk omschreven dat als je het passwoord kwijt bent je niets meer met het bestand kunt doen.

Ik zou het zelf niet weten, misschien kun je em openen in notepad of andere tekst-editor. :?
Zover ik weet wordt een bestand niet versleuteld bij het plaatsen van een Office wachtwoord, daarom zou het waarschijnlijk wel mogelijk zijn om het document te 'recoveren' via een extern tootltje. Maar gebruik daarvoor inderdaad Google, aangezien de TS echt niet de enige is die dit probleem heeft/had.

🌞🍃

Verwijderd

elcomsoft heeft een tool om pw te halen uit word documenten.. en er schijnen ook manieren te zijn zonder software.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 15:25:
elcomsoft heeft een tool om pw te halen uit word documenten.. en er schijnen ook manieren te zijn zonder software.
Mja, alleen hebben we niet zo heel veel aan "schijnen" he :) ;)

DM!

Verwijderd

JHS schreef op 14 oktober 2004 @ 15:30:
[...]

Mja, alleen hebben we niet zo heel veel aan "schijnen" he :) ;)
dan moet je de tool van elcomsoft kopen (werkt trouwens super - 1seconde voor een word pw eruit te halen)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Oftewel; kwestie van de juiste software die eenvoudig via Google te vinden is. In het vervolg iets meer vooronderzoek voor je hier een topic opent :)

[search=word password kwijt]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.