Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Creative Zen Xtra - Apparaat herkennen in windows

Pagina: 1
Acties:

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11 11:01

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
Ik heb sinds kort de Creative Zen Xtra, mooi dingetje, ben er heel tevreden mee.

Er is alleen een (heel) groot nadeel, je moet zo'n speciaal "Mediacenter" installeren om je muziek te beheren (of je bestanden) :r

Weet iemand een manier om de speler gewoon te herkennen in windows, net zoals 'tie mijn camera zou herkennen (gewoon als map / schijf, je kent het wel) ;)

Ik vind het echt moeilijk irritant en ik snap niet waarom Creative zo moeilijk gaat zitten doen met zo'n mediacenter... :|

enfin... bij voorbaat dank :)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
-= Bounce =-

weet echt niemand iets hiervoor, of bestaat het gewoon niet...

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
laatste keer dat ik bounce...

is dit een van de weinige threads die helemaal geen aandacht krijgen :'(
:P

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Voor zo ver ik weet zijn alle creative mp3spelers niet plug&play (wat jij bedoeld dus, zonder programma's) alleen de MuVo spelers zijn dat geloof ik wel weer, maar ik weet vrij zeker dat het niet kan.

(heb je de search al gebruikt? want volgensmij moet het daar behoorlijk goed mee te vinden zijn :))

Verwijderd

er is een plug in van Microsoft hiervoor, die heb ik zelf ook geinstalleerd.
werkt wel, maar ik gebruik toch mediasource.

zie
[rml][ MP3] Creative Nomad Jukebox Zen NX Mini Review[/rml]
in de openingspost staan onder punt 19 links naar dergelijke software
o.a. redchair en microsoft portable audio devices

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 00:25 ]

Verwijderd

media player 10 kan alle zen spelers aan zonder de bijgeleverde software te hoeven installeren. Echter, zal het niet als station worden weergegeven in de verkenner.
Pagina: 1