[98] Inbelverbinding bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:17
Goeiedag, ik heb onlangs voor de buren hun pc'tje opgeschoond met een frisse W98 install.
Na een paar dagen kwam de inbelverbinding (waar ze nog gebruik van maken) telkens bij opstarten en laat zich ook niet annuleren!
Ik ben al de msconfig e.d. ingedoken maar zie geen vage dingen die verbinding met het inet eisen verder heb ik al enige topics hierover doorgespit waaronder: Inbelverbinding met opstarten en: (Win98) Inbelverbinding verschijnt bij opstart/afs maar bijde oplossingen werken dus niet :?
Dus d8 ik laat ik eerst maar eens wat navraag doen voor ik nog tig dingen ga proberen die achteraf niet blijken te werken.
Dus als iemand voor hun/mij het verlossende antwoord heeft?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik neem aan dat we het over 98 hebben gezien 't topic wat je via de search gevonden hebt, dus een titeledit zodat het conform de WOS policy is :)

• ScooBY_DoO
Staat ook in mn 1e zin.... frisse W98 install...... soz vergeten in titel te zetten :)

• ScooBY_DoO
Ehrm....... Niemand?

Verwijderd

installeer het progje van Mlin,startup Control Panel, kun je de opstartprogamas mee manupuleren,ik gebruik het al lang is ook intresant omdat je spyware ea. in de opstart kunt mee uitschakelen,deleten of wat dan ook.

http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml

Verwijderd

Misschien handig om er even spy-bot/ad-aware/spy-sweeper overheen te halen. En even de browser history nalopen, kijken of er 'verdachte' sites zijn bezocht.

Spyware is een groot probleem tegenwoordig he, en dit is een bekend symptoom hiervan.

Mocht dit het probleem niet oplossen, kijken eens naar programma's die een update zouden kunnen zoeken. (windows update, virusscan, enz.)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 20:36:
Misschien handig om er even spy-bot/ad-aware/spy-sweeper overheen te halen. En even de browser history nalopen, kijken of er 'verdachte' sites zijn bezocht.

Spyware is een groot probleem tegenwoordig he, en dit is een bekend symptoom hiervan.

Mocht dit het probleem niet oplossen, kijken eens naar programma's die een update zouden kunnen zoeken. (windows update, virusscan, enz.)
^^^ Met stom ;) Dikke kans dat pa of zoon weer een of andere dialer per ongeluk geinstalleerd heeft...en dan blijft ie gaan ja.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1