[Download] op zoek naar een inteligente DL-prog

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:09
mensen,

ik ben op zoek naar een programma waarmee ik een hele hoop files die in 1 map staan gewoon in 1x kan downloaden. bijvoorbeeld:

rar01.r01
~
rar01.r123

zoiets, dus dat je al die files los moet aanklikken en dan safe to disk blablabla, ik wordt er helemaal gek van! weet er iemand een programmatje waarmee ik kan zeggen pic00001.jpg - pic00670.jpg en die dan gewoon laten downloaden?

alvast bedankt,

stevenp

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
beetje download manager kan dat zo doen :). Heb je op google al wat download progjes gezocht (flashget om er maar eentje te noemen) ?

• stevenP
kijk, dat is mijn probleem, als ik ga google'n of op download.com ga kijken dan krijg je er 1000000 tot de 500ste dus ja daar schiet je ook niet veel mee op...

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Teleport pro. Werkt prima :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 20:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, en toch is dat echt de manier waarop je dat zult moeten uitvissen. We zijn hier geen helpdesk...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

wget :) Wordt gratis meegeleverd met Linux, en aangezien je geen Os vermeld neem ik aan dat ik het tooltje gewoon kan noemen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• stevenP
ok, bedankt ik ga teleport eens proberen! alvast bedankt!

--@AtleX--

Ik draai winxp pro en fedora core 2 dus ja ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie het nut van dit topic ook niet helemaal. Eigenlijk zeg je gewoon dat je geen zin hebt om wat programma's uit te proberen of je zoekopdracht te verfijnen :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.