Toon posts:

Internet installeren onder XP

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik vrees dat deze vraag door jullie als 'te snel gesteld' zal worden gezien, maar ik kon het zo snel niet vinden in de andere topics. Probleem is dat ik nu op mn werk zit en morgenochtend pas weer internet tot mn beschikking heb: het moment dat ik antwoord nodig heb op mijn vraag. Is t niet volgens de regels: vergeef me, maar ik hoop toch even antwoord te krijgen.
Morgen ga ik in de cpu van mijn pa nieuwe hardware installeren (mobo, proc, geheugen, voeding). Om vervolgens windows xp te installeren. Nou vraag ik me af hoe het moet met het internet (provider: chello). Herkend xp dit automatisch en kan ik het internet op, op het moment dat xp geinstalleerd is, of is dit allemaal veel ingewikkelder (wat ik vrees)? Zoja, wat moet ik dan doen?
Alvast bedankt!!

Als ik morgen hier niet op gereplied heb, is het dus niet gelukt :+

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 20:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zal toch wel op de site van Chello staan hoe je chello moet installeren lijkt me :?
Mocht Chello nog steeds authoriseren op MAC-adres, dan moet je dat ff klonen als je de on-board van je nieuwe mobo gebruikt. Kun je vinden in de properties van je netwerkkaart :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 16:18:
Hallo allemaal,

Ik vrees dat deze vraag door jullie als 'te snel gesteld' zal worden gezien, maar ik kon het zo snel niet vinden in de andere topics. Probleem is dat ik nu op mn werk zit en morgenochtend pas weer internet tot mn beschikking heb: het moment dat ik antwoord nodig heb op mijn vraag. Is t niet volgens de regels: vergeef me, maar ik hoop toch even antwoord te krijgen.
Waar heb je op gezocht dan? Iets wat eenvoudig is te vinden is toch niet nuttig om te blijven vragen en beantwoorden?
Morgen ga ik in de cpu van mijn pa nieuwe hardware installeren (mobo, proc, geheugen, voeding).
Dat zal erg lastig worden denk ik; maar ik begrijp het idee :)
Om vervolgens windows xp te installeren. Nou vraag ik me af hoe het moet met het internet (provider: chello). Herkend xp dit automatisch en kan ik het internet op, op het moment dat xp geinstalleerd is, of is dit allemaal veel ingewikkelder (wat ik vrees)? Zoja, wat moet ik dan doen?
Alvast bedankt!!
[google=chello installeren] rara waarom is de eerste hit een link naar GoT? ;)[search=chello installeren]
Als ik morgen hier niet op gereplied heb, is het dus niet gelukt :+
Of je topic is gewoon op slot gegaan; replyen wordt dan ook lastig :)

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 13-10-2004 16:29 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.