Toon posts:

Nummerbehoud

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een vraagje. Ik heb een kpn prepay nummer dat ik graag wil meenemen naar telfort. Als dat nummerbehoud eenmaal is uitgevoerd en ik wil daarna bijv. weer terug naar een andere dan de eerste simkaart van kpn, kan ik dan een tweede keer het nummer meenemen? Dus van kpn->telfort->kpn??
Weet iemand dit?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Bel KPN erover zou ik zeggen..

Download my music on SoundCloud

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

In principe kan dit ja, ik heb het bij Vodafone gedaan. Dus Vodafone-->Orange-->Vodafone, in een tijdsbestek van een maand ofzo.

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02 15:01

MrDry

Desperados!

Nummerbehoud is toch nummerbehoud...

Maakt volgens mij niet uit hoeveel keer je dat doet. Heb al jaren het zelfde nummer en heb al 5 providers gehad.

Quod licet lovi, non licet bovi

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-02 19:00

@r!k

It is I, Leclerq

Dat moet gewoon kunnen volgens mij.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

Het kan natuurlijk wel dat KPN moeilijk gaat doen als je zo'n trucje gaat uithalen. (ik neem aan dat het een trucje is om er beter van te worden?? >:) )
zo niet dan moet het inderdaad gewoon kunnen

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Verwijderd

Houd wel rekening wel met opzegtermijnen. Ik moest drie maandag wachten van Debitel Abo -> Orange Abo. Dan schiet nummerbehoud niet zo op. ;)

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Kan gewoon zoals hierboven al staat (had je ook zelf wel kunnen uitzoeken), maar je betaalt wel 9 euro voor het nummer overzetten van Telfort -> KPN. Provider -> Telfort is gratis _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Ruzor op 13-10-2004 16:13 ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg het me alleen af. Ik zit nu bij kpn prepay en heb nu een telfort nr via de postbank actie, en ik heb nog zo'n gratis sim van de kpn (ongebruikt). Als ik dan mijn nummer meeneem van kpn naar telfort, is de eerste simkaart onbruikbaar, toch? Dus als ik dan weer van telfort naar kpn zou willen, gebruik ik de tweede (ongebruikte) kpn simkaart, waar ik dan weer het nummer op laat overzetten.
Beter word ik er dan niet van hoor, ik ben alleen slecht in onthouden van mijn eigen telefoonnr... :)
(het gaat me vooral om het bereik, ik heb met telfort maar 2 streepjes en bij kpn 5)

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Toch volg ik je verhaal niet :?

Verwijderd

Topicstarter
Dit is het geval: ik heb 3 simkaarten:
Sim1 KPN prepay
Sim 2 Telfort
Sim3 KPN prepay.

Ik gebruik nu sim1 KPN. Ik heb nu een nieuwe foon (Siemens MC60, postbank actie) met sim2 van Telfort en wil het nr van sim1 KPN meenemen. Dat kan gratis, stond in de brief. Ik vroeg me alleen af of ik weer terug kon naar kpn (op sim3, want sim1 heeft dan geen nummer meer) met het nr van kpn (sim1) dat naar telfort is gegaan (sim2)
(snap je het nog?)

Maar als het 9 euro kost om weer terug te gaan naar kpn zal ik dat niet doen.
Het enige wat ik wilde weten of ik via telfort mijn kpn nummer weer mee kan nemen naar kpn, van prepay naar prepay.

• Xandrios
  • Laatst online: 16-02 21:14
Naar prepay kan voor zover ik weet niet. Anyway, bel de betreffende providers eens op. Die kunnen het je haarfijn vertellen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.