Toon posts:

[ie 6.0 sp1] adresbalk werkt niet, links wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb een raar probleem.

Ik zit hier achter een nieuwe pc met daarop win xp sp2 en nis 2005. via een draadloos netwerkkaartje maakt deze via een router verbinding met internet. Zoals je zit werkt dit goed, alleen.... mijn adresbalk werkt niet. Als ik hier wat intik gebeurd er niks, maar de links en www.microsoft.com werken wel! Nis 2005 uitzetten helpt niet. Windows firewall staat uit. Alle instellingen internet explorer heb ik op standaard gezet. Iemand een suggestie?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Weet je zeer dat je geen last hebt van Spyware? Staat er niets in je applicatielogs? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
niks geks in de logs en geen spy-ware ( internet werkte dus niet behalve www.microsoft.com)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Geen spyware: heel zeker? SSD, AAW, HJT etc. gebruikt en met de hand nagelopen?

Check of DNS entries kloppen, pingen gaat goed? Check ook of er niet een foute proxy server is ingesteld. Verder: wat doet het als je een webadres in de verkenner intypt, en werkt het wel met bijv. firefox?

offtopic:
Tijd voor SP2? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 13-10-2004 23:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
als internet niet werkt en ik het installeer en dat niet lukt (nieuwe pc) vanwege deze rare fout, dan zit er geen spy-ware op nee.

Ik heb het probleem opgelost trouwens, herinstallatie deed het 'm. De fout kwam heel even terug tijdens het instellen van nis 2005, dus heb het vermoeden dat het daaraan lag.