Toon posts:

[Outlook] Bij mailtjes lijken soms leeg te zijn? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben momenteel op onderzoek voor mn stage naar het volgende;
Bij 2 gebruikers werkt Outlook niet helemaal zoals het hoort.
Soms als 1 van deze gebruikers een mail opent.. blijkt dit mailtje leeg te zijn (wat dus niet het geval is). Als ze dan Outlook opnieuw opstarten, blijkt dit niet zo te zijn en wordt het mailtje weergegeven zoals het hoort.

Iemand enig idee wat het probleem is? Het is vrij moeilijk dit probleem op te zoeken op het internet.

Alvast bedankt!

Justin

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Vertel om te beginnen een welke versie van Outlook je gebruikt, op welk OS.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas even je topictitel aan; iets meer versienummers, plus zaken die je zelf reeds hebt geprobeerd zijn welkom :) Hoeveel gebruikers zijn er in totaal? Draai je een Exchange server? Is het altijd bij dezelfde mailtje (HTML mail ofzo)?

Outlook probleempje > [Outlook] Bij mailtjes lijken soms leeg te zijn? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten, sorry |:(

Ze gebruiken bij Outlook 2003 onder WindowsXP SP1.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;832355

[ Voor 9% gewijzigd door ZeRoC00L op 13-10-2004 15:44 ]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet vaker hier komen, als ik op zoek ben naar iets waar ik zelf niet uit kom :9
(het was bij beide aangevinkt, ik hoop echt dat het zo is opgelost)

Nu jullie toch reageren >:)
We krijgen eens in de zoveel tijd (niet regelmatig) een melding in onze support directory. Deze melding luidt als volgt:

Er is een SMTP-communicatiefout opgetreden bij de e-mailserver van de geadresseerde. Neem contact op met de systeembeheerder.
<raxco.nl #5.5.0 smtp;553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)>

Iemand enig idee?

*edit* Ik heb al een reeds aantal sites bezocht met een mogelijke oplossing, maar geen van deze blijken te helpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 16:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt nog zerocool voor die ubersnelle reactie 8) met de goeie oplossing uiteraard.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

jstn, gebruik even de edit-button als je wat wil toevoegen aan je laatste post :) Verder is het niet handig om twee vragen in 1 topic te stellen. Maak even een nieuw topic aan waarin je duidelijk aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1