opschonen files voor toevoegen repository

Pagina: 1
Acties:

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:39
Ik zit met het volgende.

Een huidige applicatie wil ik op dit moment in een repository stoppen, hierbij wil ik echter enkel de sourcebestanden erin hebben of een gecompileerde versie indien een sourcebestand niet beschikbaar is.

Hoe kan ik mijn huidige omgeving nu zodanig opschonen zodat ik dit voor elkaar krijg en niet onbedoeld verkeerde files ook weggooi?

Kortom ik heb iets nodig dat controleerd of van "programmacode.java" de "programmacode.class" weggooid indien het eerste gevonden is.

del "programmacode.class" gaat dus niet want dan kan het zijn dat ik teveel weggooi.

Bestaat hier een tool voor?

[ Voor 13% gewijzigd door morpheus op 13-10-2004 15:11 ]

3kwp pvoutput

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Je kan misschien eens naar ANT kijken en hiervoor een "task" aanmaken. Should do the trick! :)

• morpheus
Ik hoopte eigenlijk op iets simpelers, een wat meer recht door zeer oplossing in plaats van een complete buildtool die ik enkel voor deze taak zou moeten installeren.

Maar ik twijfel er niet aan dat ant de taak zou kunnen klaren :)

Overigens, ik heb hier java als voorbeeld genoemd. Het is echter van een andere taal, maar die zal niet iedereen hier kennen :)

3kwp pvoutput

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Je gebruikt een repository bijvoorbeeld om te voorkomen dat je dingen niet per ongeluk weggooit, maar voordat je het kan gebruiken ben je bang dat je teveel dingen weggooit? :) -> stop alles in de repository.

Tja, ik weet niet over hoeveel files het gaat, maar waarom niet eerst alles toevoegen, commit, daarna alle "derived objects" (gecompileerde code) wegmikken, commit, vervolgens je applicatie bouwen en al de files terughalen die je nu mist?

Of bedoel jij iets anders met een repository dan een CVS achtig systeem?

[ Voor 46% gewijzigd door Infinitive op 13-10-2004 15:24 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• morpheus
Infinitive schreef op 13 oktober 2004 @ 15:20:
Je gebruikt een repository bijvoorbeeld om te voorkomen dat je dingen niet per ongeluk weggooit, maar voordat je het kan gebruiken ben je bang dat je teveel dingen weggooit? :) -> stop alles in de repository.
Ik verwacht dat het 500MB tot misschien 750MB in de repository kan schelen op de 1,5GB
Tja, ik weet niet over hoeveel files het gaat, maar waarom niet eerst alles toevoegen, commit, daarna alle "derived objects" (gecompileerde code) wegmikken, commit, vervolgens je applicatie bouwen en al de files terughalen die je nu mist?

Of bedoel jij iets anders met een repository dan een CVS achtig systeem?
Nee, ik heb het inderdaad over een CVS achtig systeem (subversion in dit geval).

Je methode zal waarschijnlijk in veel gevallen werken, echter is deze omgeving te complex en te groot waardoor ik eerder een foutmelding verwacht bij het builden waardoor je methode niet zal werken. Dit door afhankelijkheden van de gecompileerde bestanden waarvan er geen source is.

3kwp pvoutput

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:28

Macros

I'm watching...

Schrijf je een klein programmaatje in Java die een lijst maakt met .class files waarvan de .java wel bestaat.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• morpheus
Macros schreef op 13 oktober 2004 @ 15:31:
Schrijf je een klein programmaatje in Java die een lijst maakt met .class files waarvan de .java wel bestaat.
Ik heb hier geen java omgeving tot de beschikking om dat even snel te schrijven. Inderdaad is het zelf schrijven van een dergelijk programmaatje geen probleem.

Indien er geen bekend tooltje is of command shell scripts niet toereikend zijn (windows xp) denk ik dat ik vanavond thuis snel iets dergelijks in elkaar flans.

3kwp pvoutput

Pagina: 1