Toon posts:

iPod support voor Winamp verandert filenames

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al tijden gelukkig gebruiker van de iPod Library support voor Winamp. Alleen wat ik vreemd vind aan de Winamp plug-in is dat als je via winamp muziek eropzet en ook via Winamp muziek vanaf je ipod beluisterd de filenames worden aangetast.

Als ik wat MP3's terug kopieer van mijn iPod naar mijn harddisk hebben ze andere filenames gekregen zoals: ml_ipod10086.mp3. Erg vervelend aangezien ik mijn iPod library beter geordend heb als die op mijn PC en ik deze dus wou backuppen/terugzetten naar mijn pc. Gelukkig laat hij informatie als artiest, album etc. wel met rust. Alleen de filename past hij aan. Iemand bekend met dit probleem?

Ik kan de filenames wel terug veranderen met een programma als MP3tag, maar ik vind het nogal vreemd en omslachtig eigenlijk dat de filename veranderd wordt door Winamp

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Dat doet winamp niet eens,
de iPod is er opgemaakt om de muziek niet terug te kunnen zetten om diefstal van muziek er voorkomen.
de iPod maakt zijn eigen index aan met idd vreemde nummers.

er zijn wel andere programmas om je muziek terug te halen, maar dit is officeel illegaal en die dingen mogen niet op GoT

Owja voordat mensen gaan roepen van aaarg wat achterlijk van Apple,
Als je als serieus merk zulke apparatuur wil leveren ben je dat verplicht, Sony heeft percies het zelfde met hun spelers.

In de DVD wereld is dat ook zo, de echte merken zijn nooit regio vrij, omdat het niet mag. (het kan wel)

Google maar eens goed zou ik zeggen.

[ Voor 1% gewijzigd door Qorne op 13-10-2004 22:00 . Reden: typotje tnx chem ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 13 oktober 2004 @ 15:52:
er zijn wel andere programmas om je muziek terug te halen, maar dit is officeel illigaal en die dingen mogen niet op GoT
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat echt illigaal is eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:12

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Weird, want op mijn iPod blijven gewoon de oude namen staan als ik hem als harddisk aanspreek en kijk in de "verborgen" map \iPod_Control\Music.
En nee dat is dus niet illegaal, en je hebt er geen speciale trucs voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 17:13:
[...]

Ik kan me haast niet voorstellen dat dat echt illegaal is eigenlijk!
Apple heeft alleen wat moeilijker gemaakt, maar is nog steeds mogelijk.

Als je vrij MP3s kan kopieeren zou het wel een tool zijn om MP3s te swappen - en dan krijgt Apple een rechtszaak aan z'n broek.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:12

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ben ik nou insane - of mis ik het hele punt - maar ik kan dus, zonder ook maar IETS bijzonders te doen, op mijn iPod kijken vanuit de explorer, en dan zie ik al mijn MP3tjes staan. En op elke Windows PC kan ik die er dus weer vanaf kopiëren, dus :?
Ongetwijfeld kun je de fairplay-beveiligde nummers níet zo maar afspelen - maar alle gewone MP3tjes die ik er op staan, en da's het enige dat ik heb at the mo, geen probleem: kopieer ze vanuit J: (of wherever de iPod hangt) naar C: en speel ze af...

* PowerFlower heeft op deze manier net zijn hele MP3 collectie thuis en op werk gesynched

[ Voor 19% gewijzigd door PowerFlower op 13-10-2004 23:28 ]

Pagina: 1