Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 19:15:
kniper-de-knip
Ik wist inderdaad van die q-tec dat 450 watt de piek is, maar had eigenlijk wel gedacht dat dan hetgeen die gemiddeld zou leveren ook wel toereikend zou zijn. Dacht dat ie gemiddeld niet heeeeel veel minder zou leveren dan z`n piek, en dat het hoe dan ook goed moest zijn.
Wat levert dan zo`n ding ong gemiddeld?
Verder werd de CPU ook best warm: 76C op z`n top, ik weet niet of dat ASUS C.O.P wat het mobo heeft er misschien wat mee te maken heeft. Dat zou immers de pc uitschakelen bij overheat. Ik weet alleen niet wanneer C.O.P vindt dat er overheat is.
Is dat al bij 76C?
Mazzels
--First of all: Als je een andere game draait reboot hij dan ook??? Of is het puur bij DOOM3??? Reboot hij alleen bij doom dan zal het iets met de installatie en/of drivers zijn. Doet hij het ook bij andere spellen dan zijn het drivers en/of hardware [ff kort door de bocht...

]
--Ik denk dat jouw CPU-koeler niet goed zit! 76oC is veel te hoog voor een niet overclocked systeem. Het hoeft geen probleem te zijn, maar misschien moet je je koeler even opnieuw op je processor doen. C.O.P kick misschien pas bij 95oC in maar als je meting niet goed is..... Check ook of je fan op je koelblok wat harderkan??
-- Videokaart. Doet de fan op je videokaart het wel? Hoe heet word het koelblok op je videokaart en hoe hoelang kan je je vingers op het geheugen van je videokaart leggen????
--Verder om er voor te zorgen dat je weet wat je melding is als hij vastloopt ga je naar start->controlpanel->systeem->advanced->startup&recovery[settings]. Hier moet je "automatically restart" ff uitschakelen. Als je comp nu vast loopt dan reboot hij niet automatisch en krijg je BSOD[blue screen of death] met een error melding die je misschien wat meer inzicht kan geven waar de fout optreedt! Post error hier en misschien dat er wel iemand een oplossing weet!
--Dat je voeding het niet trekt lijkt me sterk, Q-tec is dan wel niet goed, maar 450Watt is meer dan genoeg voor het systeem dat jij hebt zelf met Q-tec [tenzij de voeding brak is natuurlijk

]
ik hoor het nog!
greetz SAP
MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**