"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
Je resolutie wordt beperkt door de capaciteit van je scherm op je laptop. Je kan het software matig wel verhogen (indien het verhaal waar is) Maar dan moet je gaan scrollen over je scherm. Want het scherm fysiek kan niet meer dan 1024*768 pixels weergeven.
Je laptopscherm heeft niet meer pixels dan 1024 x 768. Hang er een 22" scherm extra aan en je zal daar wel bijvoorbeeld 1600 x 1200 kunnen draaien.
Houdoe
Dus het hangt van mijn scherm af en niet van de videokaart?
Nu zijn er drivers voor een default beeldscherm geinstalleerd. Als ik dan de juiste drivers voor het juiste beeldscherm (tft) installeer,.. zou dan de resolutie verhoogd kunnen worden?
Nu zijn er drivers voor een default beeldscherm geinstalleerd. Als ik dan de juiste drivers voor het juiste beeldscherm (tft) installeer,.. zou dan de resolutie verhoogd kunnen worden?
[ Voor 62% gewijzigd door MrDirk op 13-10-2004 13:58 ]
een tft krijgt nou eenmaal niet meer puntjes als je de resolutie verhoogd. das een beetje het nadeel.
het beste draai je imho gewoon op de resolotie van je tft anders komt het beeld er altijd wel een beetje vern**kt er uit
het beste draai je imho gewoon op de resolotie van je tft anders komt het beeld er altijd wel een beetje vern**kt er uit
Van beide uiteraard! Je scherm geeft weer wat je kaart produceert.
Houdoe
Dat kan als je een TFT scherm hebt dat een resolutie van meer dan 1024x768 ondersteund.. Op een notebook zou dat 15" of 17" kunnen zijn.MrDirk schreef op 13 oktober 2004 @ 13:55:
Als ik dan de juiste drivers voor het juiste beeldscherm (tft) installeer,.. zou dan de resolutie verhoogd kunnen worden?
Ok duidelijk, bedankt voor de reacties!
Dit topic past beter in VB dan in SA 
Softwarematisch resolutie verhogen > Softwarematig resolutie LCD scherm verhogen mogelijk? *
SA > VB
Softwarematisch resolutie verhogen > Softwarematig resolutie LCD scherm verhogen mogelijk? *
SA > VB
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1