Barca schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:15:
Er is een ding wat ik nog niet helemaal begrijp.
Citaat van Orange site: http://www.orange.nl/oran...n/abonnement.php#voorraad
"De Sms Voorraad wordt aangegaan voor minimaal 12 maanden"
Citaat van Davitos in "Wijzigingen Orange komen eraan!!"
De SMS bundels worden aangesloten naast een nieuw of bestaand Orange abonnement en hebben dezelfde einddatum als het mobiele abonnement
Waar slaat dat "minimaal 12 maanden" op? Ik heb mijn abo per vandaag omgezet. Stel dat ik in februari b.v. pas een SMS voorraad neem... dat geldt dan 12 maanden...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik dat in godsnaam zien?
Iemand die me dit al uit kan leggen?Barca schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:41:
Nee, helaas niet duidelijker.
Want, zoals ik in mijn voorbeeld aan gaf... wat gebeurd er als ik NU omzet... maar pas per b.v. maart een SMS bundel neem?Ik heb op dit moment nog GEEN SMS bundel genomen.
Edit: Ik bel zelf wel even om het te vragen.
Ok... helpdeskmedewerker zegt dus dat de opmerking:
"De Sms Voorraad wordt aangegaan voor minimaal 12 maanden" onjuist is, omdat deze alleen geldt als je een 2 jarig contract hebt dat ook nog eens loopt tot minimaal het moment dat je de SMS bundel af sluit. Even voor de duidelijkheid een voorbeeld:
- Je hebt gisteren 1 jaar verlengd, dus tot 3 JAN 2005
- Je neemt GEEN SMS bundel
- Je neemt na X maanden pas een SMS voorraad. Opmerking op Orange site is dan raar: "De Sms Voorraad wordt aangegaan voor minimaal 12 maanden".
De SMS voorraad geldt gewoon tot 3 JAN 2005
Verder zei de medewerker dat iedereen binnen 24 uur een SMS bevestiging moet ontvangen van de wijziging. Ik had die dus niet gehad.
Edit: Nu werkt 1244 bij mij helemaal niet meer! Er wordt gezegd dat ik een niet bestaand nummer in geef.
[ Voor 95% gewijzigd door Barca op 04-01-2005 13:00 ]