Toon posts:

beste tactiek voor hitman>>demo 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik vraag mij af wat de beste manier is om de demo 1 met succes te volbrengen.

de bedoeling is om een auto op te blazen en alle members van een chinese beweging op ruimen (ook die blauwen die op een hoek staan?)

Verder vind ik ergens een sniper-gun, en ik vraag me af waarvandaar ik moet schieten (ik neem aan vanaf een dak)

Ik kill gewoon de chauffeur, en trek z'n kleren aan om vervolgens ongestoord de bom te plaatsen...zover kom ik nog wel.

Iemand verder nog tips?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Plaats de bom, loop weg... na een tijdje stappen ze in, en rijd de auto weg.... wacht to de auto zo ver is dat ie naast de andere mannetjes op de hoek staat en laat dan de bom ontploffen. *boem* mission completed :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet dus de chauffeur in leven laten en de 2 guards en die blauwe afschieten met die sniper?

Ik heb dan niet genoeg tijd om die lijkjes aan de kant te slepen, of hoeft dat niet

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar....heb 'm al uitgespeeld! toch bedankt voor de tip!

Ik heb de kleren van de chauffeur aangetrokken, bomb geplaatst, gewacht totdat ze in de limo zaten, bom tot ontploffing gebracht, en met de sniper de rest gepakt..

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

je hoeft die hele sniper rifle niet te gebruiken, maar ach :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~