Toon posts:

[XP] Update.exe foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via de site van Microsoft Service Pack 2 probeer te installeren dan komt er een foutmelding van update.exe.

Als ik dan op "Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven" klik, dan komt er dit te staan.

Handtekening van fout
szAppName : update.exe szAppVer : 5.5.1005.0 szModName : kernel32.dll
szModVer : 5.1.2600.0 offset : 0000cd71

Weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn en hoe ik het misschien kan oplossen?

Alvast bedankt!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 12:54
heb je wel een legale versie van Windows?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hoezo?

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 07:44

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

aangezien SP2 alleen werkt met een legale versie

Logius | Somda | Twitter

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

De meeste problemen met SP2 installs op een bestaande "oudere" installbase doen zich voor als er spyware/malware op zit of een grote mate van "vervuiling".

Is deze PC schoon?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Vdub
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07-2025

Vdub

Wie anders?

als je een snelle verbinding hebt probeer dan eens de network install te downloaden (250meg) en probeer het dan eens als deze dus op je HDD staat.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 08:18

E-Vix

Nu met sneeuw!

Handtekening fout betekend dat er een fout zit in de installatiebestanden van SP2. Probeer SP2 eens opnieuw te downloaden, en dan is het probleem als het goed is weer weg.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik Service Pack 2 niet van een andere site downloaden dan van Microsoft? Want als ik daarheen ga, gaat het elke keer fout.

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51
Bestel de CDrom, dan heb je meteen een backup. Bij mij was hij zo binnen :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zoals ik het lees probeer je SP2 online te installeren via de updater. Download gewoon de SP2 in zijn geheel en installeer hem vanaf je PC ipv via de updater:

Netwerkinstallatiepakket SP2 (NL)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Viking Kvinne schreef op 14 oktober 2004 @ 10:41:
Bestel de CDrom, dan heb je meteen een backup. Bij mij was hij zo binnen :)
http://www.microsoft.com/...dorder/en_us/default.mspx

Binnen 28 dagen heb je hem in huis voor €0 :)

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 07:44

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

redd3vil2005 schreef op 14 oktober 2004 @ 10:52:
[...]

Das wel onzin want hier werkt ie prima ;)
ik bedoelde het ook voor mensen die een illegale versie hebben en hun product key niet gewijzigd hebben....

Logius | Somda | Twitter

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Jah maar hij is er best snel hoor. 28 dagen is lang. Weet niet meer precies hoe lang het duurde maar een maat van me had em in no time op de mat liggen.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:46
Modbreak:Blijven we allemaal even ontopic?

Aan de ts. ik heb even de titel aangepast zodat het os erin staat, en ook de foutmelding dat is wel net zo makkelijk. Zou je dit de volgende keer zelf willen doen? :)
Pagina: 1