A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.
Gebruik zelf ook deze versie maar vind het splasscreen eigenlijk niet storend... Die 2 seconden dat het in beeld is...mahi schreef op 13 oktober 2004 @ 13:16:
Ik heb mezelf enige tijd geleden Kaspersky Anti-Virus Personal Pro 4.5 aangeschaft. De software bevalt me wel vrij goed, maar er is één punt waar ik me mateloos aan erger: het splash screen dat bij elke boot weer verschijnt.
Is er geen manier om dit uit te schakelen? Ik heb met Google al wat registry tweaks gevonden, maar die schijnen geen effect te hebben op mijn versie.
Je hebt wel een goeie aankoop gedaan trouwens, echt prachtprogramma
Volgens mij kun je dat bij settings wel ergens instellen hoor....
Ik heb trouwens versie 5.0.121, volgens mij een wat oudere versie dus...
Ik vroeg me af of ik met updates up to date kan blijven, of dat ik eigenlijk elk jaar een nieuwe versie moet aanschaffen.. Zou ik bijvoorbeeld na een update net zo goed beveiligd zijn als een nieuwere versie?
Maar idd erg goed spul!! Ook geen problems in combo met SP2!
Ik heb trouwens versie 5.0.121, volgens mij een wat oudere versie dus...
Ik vroeg me af of ik met updates up to date kan blijven, of dat ik eigenlijk elk jaar een nieuwe versie moet aanschaffen.. Zou ik bijvoorbeeld na een update net zo goed beveiligd zijn als een nieuwere versie?
Maar idd erg goed spul!! Ook geen problems in combo met SP2!
je koopt een licentiekey voor een jaar virusupdate-rechten.Macros4 schreef op 13 oktober 2004 @ 16:59:
Het programma zelf kun je gedurende die tijd gewoon bijwerken met nieuwere builds.
In jouw geval zou ik dat dus zeker doen want je loopt een aantal builds achter, 5.0.149 nu.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Er is geen 'tweak' voor splashscreen dat het controlcenter genereert, wel voor de (losse) monitor en scanner.
En met wat geluk komt MP2 voor KAV5 Personal deze maand ook al weer uit, die is sinds in public beta fase.
5.0.156 zelfs.BackSlash32 schreef op 13 oktober 2004 @ 17:13:
[...]
je koopt een licentiekey voor een jaar virusupdate-rechten.
Het programma zelf kun je gedurende die tijd gewoon bijwerken met nieuwere builds.
In jouw geval zou ik dat dus zeker doen want je loopt een aantal builds achter, 5.0.149 nu.
En met wat geluk komt MP2 voor KAV5 Personal deze maand ook al weer uit, die is sinds in public beta fase.
Kan ik die builds upgraden door gewoon te updaten?
YepMacros4 schreef op 14 oktober 2004 @ 00:12:
He who controls the Spice, controls the Universe.
Hmm, ik heb dus KAV Personal, en niet Pro...
Bedankt voor jullie antwoorden. Dan maar leren leven met dat godsergerlijke splashscreen... 
Zeg Schouw, jij had toch goede contacten met kaspersky. Kun jij niet vragen of er in een volgende update van de Personal Pro een keuzemogelijkheid (desnoods alleen registry key) komt om het alsnog uit te schakelen?
Nu kun je wel denken, wat maakt nu dat ene splashscreen, maar als elke softwarebouwer er zo over gaat nadenken... Ik heb al aardig wat software geïnstalleerd die ook een splashscreen hebben, maar die zijn gelukkig allen uitschakelbaar.
Zeg Schouw, jij had toch goede contacten met kaspersky. Kun jij niet vragen of er in een volgende update van de Personal Pro een keuzemogelijkheid (desnoods alleen registry key) komt om het alsnog uit te schakelen?
Nu kun je wel denken, wat maakt nu dat ene splashscreen, maar als elke softwarebouwer er zo over gaat nadenken... Ik heb al aardig wat software geïnstalleerd die ook een splashscreen hebben, maar die zijn gelukkig allen uitschakelbaar.
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.
Pro is dus gewoon een uitgebreidere versie van personal?
Wat heeft Pro meer te bieden dan Personal?
Wat heeft Pro meer te bieden dan Personal?
Verwijderd
Als je daarmee bedoelt: Komen die nieuwe builds automatisch binnen via de updater: nee, je zal nieuwe builds handmatig moeten downloaden.Macros4 schreef op 14 oktober 2004 @ 00:12:
Mwhoa.mahi schreef op 14 oktober 2004 @ 13:12:
Zeg Schouw, jij had toch goede contacten met kaspersky.
De volgende 'echte' Pro release zal KAV5 Pro zijn.
Afaik zal daar überhaupt geen splashscreen inzitten.
Yup heb ze gedownload.Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 13:37:
[...]
Als je daarmee bedoelt: Komen die nieuwe builds automatisch binnen via de updater: nee, je zal nieuwe builds handmatig moeten downloaden.
[...]
Mwhoa.
De volgende 'echte' Pro release zal KAV5 Pro zijn.
Afaik zal daar überhaupt geen splashscreen inzitten.
Pagina: 1