Surround Sound

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:28
Dag iedereen,

gisteren heb ik mijn Logitech X-530 speakers gekregen om samen met mijn Audigy LS te gebruiken.
Ik heb in het controle paneel van mijn soundcard op het luidsprekertje geklikt en daar 5.1 geselecteerd. Ik kan de kanaal en de ruis test doen, en al mijn speakers werken.
Het enige wat ik heb gemerkt is dat mijn muziek, etc. nog allemaal via de 2 front speakers komen. Moet ik dat ergens instellen als ik van mijn surround sound wil genieten?
Bij games werkt het overigens gewoon.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja dat moet je ergens aanzetten en dat staat
1) In de handleiding
2) Op de GoT search
3) Op de Creative site
4) Op Google

Lijkt me duidelijk, niet?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-07 07:11

Nik

Tijd dat dit probleem in de FAQ opgenomen wordt, of in een sticky, want hier zie je weekelijks topics van...

Maargoed, pak je handleiding er eens bij, zoek eens wat, blader eens wat rond, een handleiding is er niet voor niets. :P

Grmbl @ Plague :Y)

[ Voor 43% gewijzigd door Nik op 13-10-2004 13:11 ]

Verwijderd

Zoals je hebt gemerkt houden programma's er hun eigen instellingen op na. Als je bijvoorbeeld WinDVD gebruikt zul je daar nog wel moeten instellen dat je 5.1 speakers hebt aangesloten. Die soundtest, en je games doen dat zelf dus al.

Loop dus de instellingen van de verschillende programma's eens langs.

Dit is inderdaad een vaak terugkerende vraag, die had je met behulp van de search dan ook kunnen beantwoorden.

Dit topic is gesloten.