Toon posts:

aanschaf van wireless adapter of usb stick

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat er nu een draadje van 25 meter naar een verdieping lager gaat en mijn moeder dat heel vervelend vind ivm dat het draadje niet is weg gewerkt maar gewoon de trap af rolt ga ik over tot het aanschaffen van een Wlan kaartje
de overige pcs / laptops doen het al draadloos want ik heb een access point van Trust staan...

ik zou graag een wlan kaartje kopen met een zeer sterke ontvanger, maar mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar zo'n WLan usb "stickje" van bijv. sweex , die je gewoon in je usb plugged en vervolgends gelijk kan internetten ect. wat is nou wijsheid?

graag jullie reacties en tips

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:37
Neem nou alsjeblieft geen Sweex, alle mensen die ik er over hoor zeggen dat het geen harden is, slechte ontvangst, van tijd tot tijd helemaal niet herkend worden in de USB poort etc. Als je goeie ontvangst wilt neem dan gewoon een goeie kaart. Ik heb zelf een linksys wusb54G ontvanger (dit omdat ik die ontvanger nog wel eens op andere pc's gebruik) maar die werkt prima! Ik geloof dat een PCI kaart nog beter ontvangst heeft, maar daar heb ik zelf dan weer geen ervaring mee

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Lees alsjeblieft de sluitmessage die ik in je vorige topic zette goed door:
Draadloze netwerk kaart aanschaffen

- Overige Hardware is OOK niet de juiste plek voor deze vraag, we hebben een gehele hoofdgroep 'Netwerken', ga daar eens kijken...
-'Welk $Product moet ik nemen?' topics zijn NIET GEWENST op GoT :o - lees reviews, lees ervaringen van anderen, lees desnoods FAQs en guides, maar ga niet vragen dat wij je handje vasthouden, daar is GoT niet voor...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.