ik heb ,n bestand halotrial gedownload via gamershell en nu krijg ik het niet van m,n bureaublad als ik ,m aanklik zegt ie dat het geen geldige win 32 toepassing is als ik op verwijderen klik zegt ie dat het door iemand anders of een programma in gebruik is ik heb al geprobeert om ,m in safemode te verwijderen maar dat lukte ook niet .alle hulp welkom alvast bedankt.
Even booten vanaf een CD-rom/flop, naar de volgende map navigeren:
C:\Documents and Settings\<username>\Bureaublad en het betreffende bestand met het del commando verwijderen...
C:\Documents and Settings\<username>\Bureaublad en het betreffende bestand met het del commando verwijderen...
HENG HENG
Verwijderd
Het is rottig dat ie in je bureaublad zit.
Ik heb het af en toe wel eens dat hij sommige dingen niet wilt verwijderen omdat het bezet is terwijl er niks in services of taakbeheer zit.
Herstarten van de pc wilde vaak ook niet helpen.
Toen deed ik het via MS-DOS en dat wilde weer wel.
Als je de pc opstart in MS dos en dan je bureaublad directory kan vinden in ms-dos kan het zijn dat je hem dan wel weg kunt halen.
Ik heb het af en toe wel eens dat hij sommige dingen niet wilt verwijderen omdat het bezet is terwijl er niks in services of taakbeheer zit.
Herstarten van de pc wilde vaak ook niet helpen.
Toen deed ik het via MS-DOS en dat wilde weer wel.
Als je de pc opstart in MS dos en dan je bureaublad directory kan vinden in ms-dos kan het zijn dat je hem dan wel weg kunt halen.
Mocht het niet lukken via dos (NTFS gezeur), wil het volgende ook nog wel eens helpen:
ctrl-alt-del
explorer.exe stoppen
neiwe taak -> cmd.exe
Dan krijg je een dos box, en kan je hiermee het betsand verwijderen.
ctrl-alt-del
explorer.exe stoppen
neiwe taak -> cmd.exe
Dan krijg je een dos box, en kan je hiermee het betsand verwijderen.
[ Voor 3% gewijzigd door Spacecowboy op 13-10-2004 12:30 ]
HENG HENG
ik heb fat 32 dus gelukkig geen ntfs ik merk dat ik niet echt genoeg verstand ervan heb kan iemand het ook op ,n windows voor dummies manier uitleggen .er staat bijvoorbeeld in de eerste reactie boot van cd rom of floppie moet ik dan met m,n xp cd rom opstarten ?bedank voor de reacties
Verwijderd
Nee hij bedoelt daarmee een MS-DOS opstart flop of CD.Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 12:34:
ik heb fat 32 dus gelukkig geen ntfs ik merk dat ik niet echt genoeg verstand ervan heb kan iemand het ook op ,n windows voor dummies manier uitleggen .er staat bijvoorbeeld in de eerste reactie boot van cd rom of floppie moet ik dan met m,n xp cd rom opstarten ?bedank voor de reacties
Meestal Kan je in MS-DOS opstarten als je Windows 98 hebt.
CD bedoel ik daarmee.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 12:40 ]
Zou je met behulp van deze tips: SA FAQ: overig niet eens kunnen kijken welke applicatie het bestand in gebruik heeft?
Verder waarderen we het op GoT als je je Nederlands een beetje leesbaar neerzet
Verder waarderen we het op GoT als je je Nederlands een beetje leesbaar neerzet
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
ik heb explorer,exe gestopt .ik heb daarna cmd.exe ingetikt en daarna documents and settings\username>Bureaublad\HaloTrial.exe
ik weet alleen niet welk commando ik moet geven om ,m te deleten.
cmdVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 12:56:
ik heb explorer,exe gestopt .ik heb daarna cmd.exe ingetikt en daarna documents and settings\username>Bureaublad\HaloTrial.exe
cd \documents and settings\username\Bureaublad\
del halotrial.exe
Maar dat zou je als echte tweakert natuurlijk moeten weten
[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 13-10-2004 12:59 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
ik heb het uiteindelijk met systeem herstel opgelost.
ik denk dat je een snapshot van hoe het was voordat je het probleem had nodig hebt om van de tips in de sa faq gebruik te maken .
ik heb het via de dos box geprobeert maar ik kreeg ,kan het pad niet vinden of ongeldig.
bedankt voor de reacties .
ik denk dat je een snapshot van hoe het was voordat je het probleem had nodig hebt om van de tips in de sa faq gebruik te maken .
ik heb het via de dos box geprobeert maar ik kreeg ,kan het pad niet vinden of ongeldig.
bedankt voor de reacties .
Tjah.. dit is gewoon redelijke basic Windows kennis; of je het via DOS, of via een restorepoint doet. Probeer in het vervolg even rond te kijken wat er al te vinden is over een onderwerp
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()