hier ff een vraagje ik heb laatst een bericht gelezen over iemand die met gel-pennen over zijn mobo enzo is geweest en dat het helemaal oplichten met zijn neon lamp ... kan iemand mij misschien vertellen welke pennen dat zijn ?...
UV-Paint niet gevaarlijk?
, dat is hoogstwaarschijnlijk het topic dat jij bedoelt en wat voor spul er gebruikt wordt staat daar ook in.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
... en die kan je bij een zelf respecterende hobby zaak kopen...
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
De enige, echt goed oplichtende pennen die ik heb kunnen vinden zijn van Bic, weet zo niet uit me hoofd hoe ze heten, kijk vannavond thuis wel ff. Ze worden iig niet UV-reactive genoemd maar iets van Fluoriserent.. In 1 verpakking zit oranje, paars, blauw en groen. De beter boekhandel moet ze wel hebben
Use the Search Luke...
Voor degeene die (goedkope) neongelpennen zoekt. Bij de Trekpleister (drogisterij) hebben ze 30 gelpennen te koop voor 2.98 euro. de mooiste is waarvan 6 neongelpennen zijn, zie afbeelding
[afbeelding]
[afbeelding]
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
1.50 bij de V&D ofzo... ze zijn overal wel te krijgen, vooral bij de gemiddelde kantoorboekhandel.
stap eens achter dat beeldscherm vandaan en ga eens rondkijken in de winkels!
Zelf heb ik de randen van mijn insteekkaarten ermee bewerkt, heel simpel maar ziet er cool uit
Zelf heb ik de randen van mijn insteekkaarten ermee bewerkt, heel simpel maar ziet er cool uit
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Haha lol....., ik was gister alwezen kijken bij de V&D maar ik zag er zoveelChiron schreef op 13 oktober 2004 @ 14:51:
1.50 bij de V&D ofzo... ze zijn overal wel te krijgen, vooral bij de gemiddelde kantoorboekhandel.
Je ziet overal Gelpennen staan, maar er staat niet bij of ze nou ook op UV reageren ?...
Als ik het goed begrijp ( correct me if im wrong
Thnx anyway
Moet je ff bij de kassa vragen of ze hem even onder de UV lamp houden (je weet wel, die ze gebruiken om de biljetten mee te controleren).
Verder is dit wel erg basic/zoekwerk.
Op slot.
Verder is dit wel erg basic/zoekwerk.
Op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()