Everquest 2

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024
Hoi,

Zijn er hier behalve mij nog meer mensen die met smacht wachten op Everquest2? :9~ (vermoedelijke release datum in november).
Ik vind er niet veel over op dit forum behoudens een korte thread over de beta maar ik kan me niet voorstellen dat er niet meer mensen naar uitkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

OffT:
Als je mensen enthousiast wil krijgen voor EQ2 zul je toch iets aan je startpost moeten doen. Voor inspiratie kijk eens naar wat andere topics.

Ik dacht 'eens kijken wat EQ2 te bieden heeft' en klikte verwachtingsvol op je topic, om vervolgens tot mijn spijt tot de ontdekking te komen dat het een wel erg magere topic start was.

OnT:
ik denk dat vele mensen hier meer wachten op WoW. Daarom was ik ook benieuwd naar wat EQ2 te bieden had, maar dat kon ik dus niet uit je post halen ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
ik meende ergens gehoord te hebben dat everquest2 geen pvp zal bevatten. Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is everquest 2? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.everquest2.com tis vervolg op everquest.. 1 van de grootste mmorpg's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm..dat ziet er wel fijn uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kost je alleen wel maandelijks x euro (nog niet bepaald.. yeh sure :p) tzal wel iets van 10 dollar/maand zijn ofzo
ebbo schreef op 13 oktober 2004 @ 12:55:
ik meende ergens gehoord te hebben dat everquest2 geen pvp zal bevatten. Is dat zo?
als het goed is komen er net als in deel 1 gewoon aparte pvp servers.. iig kun je op de pvc servers ook wel met elkaar rossen.. alleen dan enkel op speciale plaatsen.

ik had me overgens wel ingeschreven voor beta (gratis = goed 8) ) maar helaas.. geen beta-speler geworden :/

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in de beta, maar ben niet super enthausiast over dit spel.

Ze willen je in het begin naar een bepaalde doel sturen, voordat je je vrijheid krijgt wat ik persoonlijk erg vervelend vindt.

Daarbij is de deathsetting best vaag. Je moet je ziel ophalen als je dood gegaan bent. Maar als je bij te hoge lvl agressive mobs doodgaat, kan je het dus wel schudden.

Maar de graphics zijn echt prachtig. En de gameplay is ook wel aardig.
Het is denk ik gewoon niet mijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de deathsetting is geweldig... was ook in eq1 zo . als je dood gaat tussen hoge lvl mobs.. dan moet je gewoon iemand anders machtigen om "/corpse" te gebruiken en zo je corpse op te halen :)

je moet toch alleen je corpse raiden, voor je spulletjes?

en over dat doel? dat weet ik niet precies. In eq1 moest je idd 1 beginopdracht doen om zo je 1e spulletjes te krijgen van je guild master, maar na dat dat gebeurd is ben je redelijk vrij om te gaan waar je heen wilt (hoewel je op lage levels idd redelijk gebonden bent aan bepaalde zones).

offtopic:
als je de beta niet leuk vind wil ik het wel van je over nemen ;) , of een tijdje proberen .. heel graag zelfs :o

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-10 12:49
ik zit ook in de beta :D

maar ja kan er meer dan dat niet over zeggen(dat was eigenlijk al teveel

strenge NDA _/-\o_

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ 2drunk...als je nog van je beta af wilt.. wil je me dan misschien even mailen (mail in profiel)? maak je mij heel gelukkig mee :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
Sorry, maar deze topicstart lijkt nergens naar.
Neem Spielerij - Games & Discussies FAQ eens heel goed door voor als je het nog eens wilt proberen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.