[TV-Out] X800 XT PE

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb een X800 XT PE...
maar nou wil ik de tv-out gaan gebruiken van deze kaart...
en zie ik dat het een tv-out aansluiting is van 9 pinnen!

ik dacht zo tv-out snoertje zullen ze wel ergens hebben...
maar nee hoor, alle winkels af geweest, nergens hebben ze zo'n tv-out snoertje!

de meeste zeggen dat de 9 pins tv-out een oude amerikaanse standaard is!

mijn vraag is nu:
waar kan ik zo'n 9 pin tv-out snoertje te pakken zien te krijgen??

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Welke kaart heb je, en heb je een afbeelding van de aansluiting? Ik kan zo snel geen info over de aansluiting vinden. Ook kan je even contact opnemen met de fabrikant van de kaart om te vragen welke aansluiting het precies is.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

9-pins, zijn er wel.
Geloof zelfs dat ik er 1 thuis heb liggen.
Maak even een screenie dan check ik even of het idd die is.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

AFAIK is dat gewoon zoals als bijna elke fatsoenlijke tv out een combinatie van composite en s-video, meestal krijg je bij je kaart gewoon een splittertje met een s-video en een composite gedeelte zodat ie op standaard bekabeling past.

Andere mogelijkheid is dat het net zoals op de x800 pro vivo die ik heb een gecombineerde video-in+video-out is, in dat geval heb je een iets uitgebreidee splitter nodig. maar vertel eens welke kaart je hebt (merk) en/of maak ff een foto.

hmm, ff wat rond zitten kijken maaar het lijkt of die gesplitste aansluitingen op x800 kaarten normaal gewoon 7 pins zijn. nu ben ik toch wel erg benieuwd naar wat voor speciale kaart jij hebt :? De aansluiting op mijn x800 pro vivo is idd ook 9-pins en daar heb ik de volgende splitter voor:

Afbeeldingslocatie: http://pics.orion84.nl/9pins.jpg

Enne, zijn niet alle XT-PE kaarten ViVo? Aangezien je als je een pro vivo flasht met een XT-PE bios hij gewoon alss XT-PE herkent wordt. kan zo snel online ook geen voorbeeld vinden van een XT-PE die geen ViVo aansluiting heeft.

Dus hoogstwaarschijnlijk is de aansluiting op jou kaart gewoon een ViVo (video-in+video-out) aansluiting waar je een speciale splitter (zie plaatje, normaal meegeleverd) voor nodig hebt.

[ Voor 86% gewijzigd door Orion84 op 13-10-2004 12:55 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb hier ook een vivo kabel liggen een gf4 ti 4200 deze heeft ook negen pinnen. Heb je dan niet een ati x800 xt Pe Vivo??? ( bestaan die eigenlijk wel?) Anders heb je misschien een gemodde x800 pro vivo denk ik...

[ Voor 27% gewijzigd door Satch op 13-10-2004 12:54 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De grote tv-out FAQ

maar met name ook:

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Je geeft niet aan wat voor x800 PE kaart je dan hebt, zonder dat te weten kunnen we niets zeggen over wat voor kabel je nodig hebt, maar normaal is zo eentje gewoon meegeleverd met de kaart...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.