Toon posts:

[XP] Nieuwe mappen toevoegen in het startmenu*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een map die ik veel gebruik, en die wil ik graag in het rijtje mappen in het startmenu hebben (mijn documenten, onlangs geopend, mijn afbeeldingen, deze computer, mijn netwerklocaties). De mappen mijn afbeeldingen, mijn netwerklocaties mogen wel vervangen worden voor andere mappen.

Het verwijderen van bepaalde mappen is geen probleem, maar kan ik ook andere mappen toevoegen? Hoe doe ik dit? Het besturingssysteem is windows XP SP2

Verwijderd

Rechts-klikken op START > PROPERTIES > TABBLAD STARTMENU > CUSTOMIZE > ADD > etc... of gewoon slepen kan ook :)

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-05 16:16
gewoon er naar toe slepen ?
of werk dit niet
anders rechtermuis op de start button dan op verkennen drukken en dan ernaar toe slepen

edit
net te laat

[ Voor 8% gewijzigd door DaMoUsYs op 13-10-2004 11:01 ]

Check dit en help mee!

Verwijderd

Topicstarter
Dit had ik dus al geprobeerd, slepen wil niet, in het menu toevoegen wil niet. Als ik sleep dan krijg ik de mappen aan de linkerkant te staan in het startmenu (windows XP menu) en ik wil ze in het rijtje aan de rechterkant hebben staan. Als ik ze daarheen sleep dan verdwijnt de snelkoppeling in een map, en dat moet ik niet hebben.

Als iemand het weet......

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:46
Het gaat dus duidelijk om de rechter kant van het "nieuwe" start menu, en daar wil je iets toevoegen? Als dit zo is, zou je dan nog even je startpost willen aanpassen? Dan doe ik nu je topic titel even, zodat het os er bij staat. :)