Toon posts:

Vaag probleem in firefox.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je iets wil downloaden met firefox komt normaal de FF downloadmanager naar voren toe waar je de status van je download kunt bekijken en evt je geschiedenis, maar sinds een tijdje komt de statusbar nog wel te voorschijn alleen word er geen informatie meer op getoont, zoals op het plaatje te zien is.
Afbeeldingslocatie: http://img81.exs.cx/img81/1654/screenshot8.jpg
Dit gebeurt met FF1.0pre-r2 onder gentoo en ik vraag me af of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem en of iemand een oplossing weet ervoor?
(onder pre-r1 heb ik hetzelfde)

Verwijderd

Ik heb dit probleem niet in deze vorm, maar haalt het iets uit als je xcompmgr eens killt (dat draai je gezien je sig)? Volgens mij heeft firefox meer problemen met de x.org composite extensie ... hij is bij mij iig ook duidelijk instabieler als ik hem aan heb staan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 10:57:
Ik heb dit probleem niet in deze vorm, maar haalt het iets uit als je xcompmgr eens killt (dat draai je gezien je sig)? Volgens mij heeft firefox meer problemen met de x.org composite extensie ... hij is bij mij iig ook duidelijk instabieler als ik hem aan heb staan.
oke gekilled + composite & render afgeblokt in xorg.conf, maar probleem blijft. Dit is erg irri omdat ik zo dus geen inzicht heb op wanneer een download nou klaar is ;(

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 11:06:
oke gekilled + composite & render afgeblokt in xorg.conf, maar probleem blijft. Dit is erg irri omdat ik zo dus geen inzicht heb op wanneer een download nou klaar is ;(
Daarvoor zou je misschien even in je temp- of downloaddir kunnen spieken en kijken hoe groot het bestand is (ik denk dat hij op Linux niet direct de volledige bestandsgrootte claimt, of is dat filesystem specifiek?). Moet je wel weten met welke snelheid je download gaat en hoeveel je in totaal moet.

En het is geen oplossing natuurlijk ;)

Er zitten nog flink wat meer bugs in Firefox en vooral op Linux en ik gok dat veel ervan wel behoorlijke prioriteit hebben voor 1.0, dus daar kun je in ieder geval vast op hopen. Je kunt ook even in de bugdatabase zoeken of dit probleem uberhaupt wel bekend is en misschien heeft iemand er zelfs een workaround bijgezet.