[CSS] soms word div niet goed weergeven

Pagina: 1
Acties:

• hydex
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-04 11:24
Ik heb een raar probleem. Ik gebruik voor elk veld een nieuwe div die ik op de volgende manier declareer:

div.contentbox{
margin:10px;
line-height:100%;
border:1px solid #D5DDDA;
background:#E5EDEA;
z-index: 1;
}
div.contentbox h2 {
padding:0px 10px 0px 10px;
margin:0px 0px 5px 0px;
font-size:100%;
background-color:#D5DDDA;
z-index: 2;
}

De h2 is voor de titel. Als ik ze nu weergeef dan word 99 procent goed opgebouwd maar er is altijd 1 die een witte lijn heeft.

zie www.hyd3x.nl/stage en dan inlog: test pasw: test

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
mhh gek probleem, maar misschien heeft het wel iets te maken met het feit dat he een spatie gebruikt in de naam?

zou goed kunnen zijn, maar ik heb het eigelijk nooit gezien.

• André
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Ik vermoed dat het met de 100% op line-height of font-size te maken heeft. Kun je niet 1 voor 1 de items weghalen totdat de witte streep er niet meer is?

• hydex
Het gekke is dus dat die witte streep variabel is. Refresh het scherm maar eens en de witte strepen staan ergens anders.

• André
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

hydex schreef op 13 oktober 2004 @ 10:19:
Het gekke is dus dat die witte streep variabel is. Refresh het scherm maar eens en de witte strepen staan ergens anders.
Dat had ik gezien. Dat duid op een renderbug want het is iedere keer anders, het is alleen nog uitzoeken wat die bug veroorzaakt.

• hydex
Het probleem is opgelost had idd met line height te maken.. heb ik weggehaald!! thx

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

hydex schreef op 13 oktober 2004 @ 10:24:
Het probleem is opgelost had idd met line height te maken.. heb ik weggehaald!! thx
Vandaar, was namelijk al aan het kijken, maar kon met IE/Firefox jouw beschreven issue niet reproduceren...
Pagina: 1