Iets beters dan Nostromo N52 speedpad?

Pagina: 1
Acties:

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ben op zoek naar een apparaat om beter mee te spelen, en met name dan first person shooters (FPS). Mijn oog is gevallen op de N52 speedpad. Zie ook hier http://www.computingondem...-Speedpad-n52/page1.shtml.
Deze lijkt mij het meest geschikt omdat hij enerzijds speciaal voor FPS is gemaakt en de lay out spreekt mij ook erg aan. Door met de duim alle bewegingen te doen blijft de rest van de hand vrij om alle overige zaken te bedienen.

Ik vraag mij af of iemand die dit ding heeft ervaring heeft met het besturen van een FPS d.m.v. de vierpuntsdruktoets met de duim. Werkt dit goed?

En is er niks beters/anders waar ik nara zou moeten kijken? De speedpad is er al tijden en ik kan me voorstellen dat er iets nieuws is.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• Defire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
Na mijn weten is er idd niets nieuwer en beter dan de N52 :D

Heb dit schatje nu afgelopen maart aangeschaft en gebruik hem voor BF1942.
Je kan der echt alles mee. Macro's instellen, knoppen helemaal aanpassen en die thumb-pad werkt ook perfect.

Hij staat bij mij op:
- springen/parachute
- bukken
- liggen
- weer omhoog gaan

Ik heb ook nog een paar filmpjes over hoe je die steun verzet en hoe je je knoppen verwisseld. maar dat is iets voor wanneer je hem gekocht hebt en helemaal perfect wilt afstellen ;)

Ik zou zo zeggen, kopen die hap en als je er eenmaal gewend aan bent dan wil je niets anders meer >:)

kijk hier ook ff btw:
Heeft iemand de Nostromo N52 al gesignaleerd?

• koekeeghan
Ja die post heb ik ook al gezien, maar die is een beetje oud (2003).

Gebruik jij de thumbpad om te lopen of voor andere zaken? Het lijkt mij juist erg handig om daarmee te lopen zodat je alle andere knoppen vrij houdt voor wapens wisselen etc.

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 22:26
Heyz

Heb ook een N52 SUPER dingetje echt waar hebt effe tijd nodig om aan te wennen maar dan kan je op den duur niet meer zonder!!
En als je alles zet zoals jij wil dan kan je veel sneller zijn in games dan andere mensen met knoppen her en der verspreid over het toetsenbord >:) heheheh

Enigste nadeel ... sommige buttons gaan wat stroef :(

• Defire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
Ik gebruik het thumbpad niet om te lopen. Daar gebruik ik gewoon de toetsen voor.

Maar wees echt niet bang over te weining toetsen.
Ik heb de 3 linker toetsen die onder elkaar zitten, gebruikt om zgn shift modus te switchen. Als ik die indruk dan veranderen alle knoppen naar die modus die je van te voren ingesteld hebt.

Je hebt dus echt plenty of ruimte om die knoppen allemaal in te stellen :)

Als je verder nog iets wilt weten, post maar :) Ik gebruik de N52 nu al super lang met BF42. En alle radio commands enzo heb ik er allemaal inzitten :)

• koekeeghan
Nou, ik wil hem dus echt gaan gebruiken met de thumbpad om te bewegen. Ik vraag me alleen af of dat wel lekker speelt omdat het vrij schuin staat. Met de duim een thumpad besturen moet geen probleem zijn want dat doe ik al jaren maar de ligging ervan doet me afvragen of het wel lekker wegspeelt.

Pagina: 1